خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات رایگان درمانی در ۲ مرکز تامین اجتماعی در رمضان

کد خبر : ۱۷۹۱۷۰

مدیریت درمان تأمین اجتماعی در ماه مبارک رمضان ۲ کلینیک شهید سلیمانی واقع در شهر ری و ابوریحان واقع در خیابان انقلاب را از ساعت ۱۶ تا ۲۲ خدمات درمانی رایگان به تمامی شهروندان ارائه می‌دهد.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: در ماه مبارک رمضان ۲ کلینیک " شهید سلیمانی " واقع در شهرری و " ابوریحان " واقع در خیابان انقلاب از ساعت ۱۶ تا ۲۲ خدمات درمانی رایگان به تمامی شهروندان ارائه می‌دهند.

به گزارش ایلنا، محمدتقی خسروانی مقدم امروز در نشست خبری که به مناسبت برنامه‌های اداره کل درمان تأمین اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: درمان استان تهران به عنوان ویترین درمان تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان این سازمان خدمت ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یک سوم درمان تأمین اجتماعی به اداره کل درمان استان تهران مرتبط می‌شود گفت: به عنوان یک شاخص دومین تولید کننده خدمات درمانی در سطح کشور سازمان تأمین اجتماعی است و اولین سازمان در خرید خدمت برای بیمه‌ شدگان محسوب می‌شویم.

خسروانی مقدم خاطرنشان کرد: در استان تهران ۱۱ بیمارستان، ۲ کلینیک، ۱۶ دی‌کلینیک و ۹ درمانگاه به بیمه‌ شدگان سازمان تأمین اجتماعی خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران یادآور شد: در ۷ ماهه گذشته رکوردزنی‌هایی در سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفته که در ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است. بدهی تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد با تأمین اجتماعی تا آخر بهمن ماه تسویه شده است.

خسروانی مقدم یادآور شد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی در ماه مبارک رمضان ۲ کلینیک شهید سلیمانی واقع در شهر ری و ابوریحان واقع در خیابان انقلاب را از ساعت ۱۶ تا ۲۲ خدمات درمانی رایگان به تمامی شهروندان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح افرادی که فاقد دفترچه بیمه تأمین اجتماعی نیز باشند می‌توانند رایگان ویزیت شوند گفت: مرکز اسناد پزشکی نیز روزهای دوشنبه در ایام ماه مبارک رمضان تا افطار به مراجعین خدمت ارائه می‌دهند.

مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر سیستم HIS در بیمارستان شهید فیاض‌بخش اجرایی شده است و در آینده در ۳۰ بیمارستان کشور به صورت پایلوت راه‌اندازی می‌شود.

وی درباره نوسازی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی اظهار کرد: بیمارستان شهید فیاض‌بخش، بیمارستان تک تخصصی هدایت و بیمارستان لواسانی در اولویت تجهیز و نوسازی هستند که در مرحله اول بیمارستان شهید فیاض‌بخش با ۵۵۰ تختخواب در حال ساخت است.

خسروانی مقدم درباره تعیین تکلیف بیمارستان مریم خاطرنشان کرد: مراکز ملکی تأمین اجتماعی مشکلات قدیمی دارد به عنوان مثال بیمارستان شریعت رضوی به صورت وقفی است و سازمان تأمین اجتماعی مبلغی را به عنوان اجاره پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: بعضی از مراکز ملکی درمانی تأمین اجتماعی مشکلاتی با شهرداری دارد و این مشکلات ساختاری هستند در هر صورت بخش حقوقی اداره کل تأمین اجتماعی در حال رسیدگی به مشکل بیمارستان مریم است که در آینده وضعیت این بیمارستان نیز تعیین تکلیف می‌شود.

مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: سه دفتر اسناد پزشکی در شرق، غرب و مرکز استان تهران برای مراجعه بیمه شدگان در نظر گرفته شده است تا دیگر شاهد صف‌های طولانی اسناد پزشکی در استان تهران نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز