خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل این سازمان خبر داد:

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای احداث۲۵ مرکز درمانی تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۵۲

«تاکنون ۳۰۰ مرکز درمانی در کشور وجود داشته که با مراکز درمانی جدید شبکه درمان مستقیم تکمیل خواهد شد. / عملیات اجرایی ۳ بیمارستان تامین اجتماعی در لنگرود، دزفول و یزد آغاز شده است.»

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: هیات مدیره سازمان ۴۰۰میلیارد تومان برای احداث۲۵مرکز درمان سرپایی در سال جاری اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، سید تقی نوربخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۳۰۰ مرکز درمانی در کشور وجود داشته که با مراکز درمانی جدید شبکه درمان مستقیم تکمیل خواهد شد و به عدالت در دسترسی بیماران به مراکز درمانی کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: ۶ بیمارستان تامین اجتماعی در کاشان، تهران، بیرجند، ایلام، عسلویه و زابل به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی ۳ بیمارستان تامین اجتماعی در لنگرود، دزفول و یزد آغاز شده که بیمارستان یزد به عنوان مرکز انستیتوکانسر به بیمه شدگان خدمت رسانی خواهد کرد.

دکتر نوربخش با اشاره به اینکه کار سازمان تامین اجتماعی تولید امنیت اجتماعی است که شامل تامین معیشت و رفاه حال و آینده جامعه تحت پوشش است که نتیجه آن تولید کسب و کار می‌شود، گفت: سازمان را با ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم در جامعه تحت پوشش این سازمان که حدود نیمی از جمعیت کشور را شامل می‌شود ۵۶ درصد افراد حداقل حقوق یعنی حدود ۶۰۷ هزار تومان دریافت می‌کنند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد با برنامه‌ریزی و بسیج عملیات وزارت رفاه تلاش کرد تا هیچ خللی در تعهدات این سازمان ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان به بخش درمان و سلامت کشور نشان‌دهنده اهمیت این بخش و توجه ویژه رئیس جمهور به آن است.

دکترنوربخش به روز مبارزه با دخانیات اشاره کرد و گفت: در کشور ما ۱۰ هزار میلیارد تومان برای خرید ۵۰ میلیارد نخ سیگار هزینه می‌شود که این مبلغ برابر هزینه‌ای است که برای درمان کشور در نظر گرفته شده است.

وی خاط نشان کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت و اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده دل‌مشغولی‌های ایشان از سیاست‌های قبلی بوده که به نحو صحیح انجام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز