خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

افزایش ویزیت سرپایی در مراکز تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۱۱

در سال ۹۲ در حوزه درمان مستقیم ۳۶ هزار و ۶۹۱ بیمار در مراکز ملکی تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی بستری شده‌اند.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته یک‌میلیون و ۹۵۳ هزار و ۹۱۹ بیمه‌شده در مراکز ملکی تأمین‌اجتماعی ویزیت سرپایی شده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵/۰۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا، دکتر سیدحسن سیدی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در سال ۹۲ در حوزه درمان مستقیم ۳۶ هزار و ۶۹۱ بیمار در مراکز ملکی تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی بستری شده‌اند.

وی گفت: ۲۰ هزار و ۳۶۲ عمل جراحی در سال ۹۲ در مراکز ملکی تأمین‌اجتماعی استان انجام شده است و ضریب اشغال تخت در این مدت ۵۵/۸۳ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۱/۴ درصد رشد داشته است.
مدیردرمان آذربایجان‌شرقی افزود: این مدیریت از طریق ۲بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی استاد عالی‌نسب و ۲۹ بهمن تبریز، با مجموع ۳۸۸ تخت فعال، ۳مرکز بهداشتی و درمانی در تبریز و ۸ مرکز بهداشتی و درمانی و یک پلی‌کلینیک در سطح شهرستان‌های استان به بیمه‌شدگان خدمات درمانی ارائه می‌کند.
وی اظهار داشت: در حوزه درمان غیرمستقیم تا پایان آبان سال ۹۲ با ۵۷۰ پزشک عمومی، ۷۱۵ پزشک متخصص و فوق‌متخصص، ۱۵۱ دندانپزشک، ۴۴۴ داروخانه، ۲۷۰ پاراکلینیک(آزمایشگاه، MRI، فیزیوتراپی و ‍‍CTS)، ۷۵ رادیولوژی و سونوگرافی، ۱۱۳ درمانگاه و ۴۳ بیمارستان و دی‌کلینیک قرارداد داشته‌ایم تا از این طریق به بیماران و بیمه‌شدگان خدمات مطلوب‌تر ارائه کنیم.
دکتر سیدی تصریح کرد: تا پایان آبان سال گذشته، ۸۱ هزار و ۸۷۵ صورتحساب بیماران بستری، ۲ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۵۴۶ نسخ پزشکان، ۲ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۱۷۹ نسخ داروخانه و ۷۴۴ هزار و ۶۴ نسخ پاراکلینیک در حوزه درمان غیرمستقیم مورد رسیدگی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز