خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

خدمات دندانپزشکی کودکان زیر۱۲سال تحت پوشش بیمه‌های پایه

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۰۴

با توجه به اینکه دندانهای دائمی از سن ۶ سالگی رویش یافته و تا ۱۲ سالگی کامل می‌شوند، پوشش خدمات دندانپزشکی مورد نیاز این گروه تأثیر بسزایی در پیشگیری از پوسیدگی و مشکلات دندانپزشکی سنین بالا‌تر خواهد داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: براساس پیشنهاد شورای عالی بیمه و مصوبه هیأت دولت، خدمات دندانپزشکی کودکان زیر۱۲سال تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی اظهار داشت: با توجه به اینکه دندانهای دائمی از سن ۶ سالگی رویش یافته و تا ۱۲ سالگی کامل می‌شوند، پوشش خدمات دندانپزشکی مورد نیاز این گروه تأثیر بسزایی در پیشگیری از پوسیدگی و مشکلات دندانپزشکی سنین بالا‌تر خواهد داشت.

ربیعی افزود: در این بسته به سیاست‌های پیشگیرانه توجه ویژه‌ای شده است از جمله آموزش بهداشت؛ فلورایدتراپی، فیشورسیلنت، ترمیم، جرمگیری و بروساژ تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: قطعاً اجرایی شدن این طرح ملی نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها از جمله وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش، سازمان‌های بیمه گر و صدا وسیما خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در روزهای آتی دبیرخانه شورای عالی بیمه، دستورالعمل اجرایی این طرح را به تمامی مراجع ذیربط ابلاغ خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز