خبرگزاری کار ایران

مرگ ۵ نفر بر اثر مصرف سوسیس و کالباس تکذیب شد

کد خبر : ۱۶۸۸۹۰

مدیر عامل بیمارستان آریا در تهران نیز با ارسال نمابری به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تکذیب این خبر اعلام کرد: هیچ گونه آمار فوتی در یک ماه اخیر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف سوسیس و کالباس در این بیمارستان نداشته‌ایم.

مدیر کل نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت انتشار خبری به صورت پیامک مبنی بر مرگ ۵ نفر بر اثر مصرف سوسیس و کالباس در بیمارستان آریا تهران را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت هدایت حسینی گفت: پیش از این نیز خبری مبنی بر بروز ضایعه نخاعی ۱۰ شهروند به دلیل مصرف سوسیس و کالباس و انتقال آن‌ها به بیمارستان نمازی شیراز منتشر شده بود که بر اساس گزارش رسمی بیمارستان این مورد تکذیب شد.

حسینی با اشاره به اینکه حوزه سلامت به دلیل اهمیتی که در جامعه دارد از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: چرخش اخبار بی‌پایه و اساس و بدون مستندات علمی و رسمی می‌تواند در فضاهای مجازی آرامش مردم را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

وی از مردم خواست تا نسبت به انتشار این دست از اخبار که فاقد منبع مستند و قانونی است و به تشویش اذهان عمومی منجر می‌شوند، اعتماد نکنند.

بر اساس این گزارش، در همین رابطه مسعود بهنود راد، مدیر عامل بیمارستان آریا در تهران نیز با ارسال نمابری به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تکذیب این خبر اعلام کرد: هیچ گونه آمار فوتی در یک ماه اخیر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف سوسیس و کالباس در این بیمارستان نداشته‌ایم و خبر فوق به شدت تکذیب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز