خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

ادعای خدمات رسانی در حد انتظار مردم را نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۹۷

وزارت بهداشت و هلال احمر می تواند قدمهای خوبی را در زمینه تولید و خدمات بردارند. البته وضعیت حلال احمر بهتر از ماست و می تواند سرمایه گذار باشد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: به هیچ وجه ادعا نداریم که در حد انتظارات مردم ارائه خدمات می دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح خط تولید محلول دیالیز که عصر امروز برگزار شد گفت: وزارت بهداشت و هلال احمر می تواند قدمهای خوبی را در زمینه تولید و خدمات بردارند. البته وضعیت حلال احمر بهتر از ماست و می تواند سرمایه گذار باشد.

وی با اشاره به نقش موثر سازمان هلال احمر در زمینه تولید دارو و ملزومات پزشکی گفت: حلال احمر می تواند در حوزه اورژانس و بیماری های خاص در راستای کاهش تصدی گری وزارت بهداشت کمکهای شایانی کند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: به هیج وجه این ادعا را نداریم که در حد انتظارات مردم ارئه خدمات می دهیم.

وی با اشاره به این که علاقه مندیم دیگران به ما کمک کنند و ما سیاست گذاری و نظارت کنیم افزود: اگر هلال احمر کمک کند صمیمانه استقبال می کنیم تا بخشی از کارهایی که بر روی دوش ماست به حلال احمر واگذار کنیم.

وی تصریح کرد: در آینده که فراغت بیشتری ایجاد شد وزارت بهداشت با هلال احمر در مورد کارهای مشترکی که می توانیم دنبال کنیم به نتیجه و جمع بندی خواهیم رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز