خبرگزاری کار ایران

بیرکل جمعیت هلال احمر:

حذف پیشاهنگ‌های هلال احمر برای دوری از حاشیه‌سازی بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۹۲

«به علت وجود کاستی هایی در جمعیت هلال احمر، برنامه طرح تحول را در دستور کار داریم. / آینده نگری، دانش بنیان بودن و مردم مداری از جمله اولویت‌های طرح تحول است.»

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این جمعیت از حاشیه و حاشیه‌سازان دوری می‌کند گفت: پیشاهنگ‌های هلال احمر کار حاشیه‌ای می‌کردند و به همین علت آنها را حذف کردیم.

به گزارش ایلنا، موسوی در نشست خبری خود که صبح امروز به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، گفت: به علت وجود کاستی هایی در جمعیت هلال احمر، برنامه طرح تحول را در دستور کار داریم.

وی افزود: آینده نگری، دانش بنیان بودن و مردم مداری از جمله اولویت‌های طرح تحول است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه جمعیت قصد دارد به سمت توسعه نرم افزاری پیش برود گفت: آینده نگری از مهمترین مسایل است و بخاطر همین قصد راه اندازی مرکز اینده نگری داریم که اینده را برای ما رصد کند.

وی با انتقاد از عدم داشتن طرح جامع مدیریت بحران در روستاها گفت: احداثمرکز کاهش خطر پذیری و پیشگیری از جمله کارهایی است که حتما باید انجام شود.

وی به توسعه ناوگان هوایی امداد و نجات اشاره کرد و گفت: اکنون تعداد ۲۰ فروند بالگرد داریم که امیدواریم با حمایت دولت و مجلس و توسعه ناوگان، بتوانیم به تمام کشور خدمات رسانی کنیم.

موسوی به همکاری با وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: در واردات دارو تامین تجهیزات با توجه به سیاستهای دولت ما در کنار وزارت بهداشت خواهیم بود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر به رانش زمین در افغانستان اشاره کرد و گفت: با مقامات افغانستان تماس گرفته شده و انها در حال تصمیم‌گیری برای درخواست کمک از ایران هستند اما امدادگران و اقلام امدادی ما اماده ارسال به افغانستان هستند و ۴۰ تن مواد غذایی به این منظور تهیه شده است.

وی به حذف پیشاهنگها از جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: جمعیت از حاشیه و حاشیه سازان دوری می کند و به دلیل اینکه پیشاهنگها به دنبال حاشیه سازی بودند آنها را حذف کردیم.

موسوی در مورد بیمارستان دبی گفت: این بیمارستان پذیرای بیماران عرب و افریقایی است و به صورت خیلی خوبی خدمات رسانی می کند.

وی در مورد سگهای تجسس افزود: تعداد سگها کم است و ما نیز از زمان زلزله بم درصدد توسعه و افزایش تعداد این سگها برامدیم.

وی در پایان از اعلام امادگی مرکز برای راه اندازی پالایشگاه خون خبر داد و گفت: صحبتهایی شده و با امضای توافقنامه نهایی میان رییس جمعیت و وزیر بهداشت این پالایشگاه احداثمی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز