خبرگزاری کار ایران

یئت وزیران تصویب کرد:

آیین نامه اجرای نحوه خرید خدمات سلامت توسط سازمان بیمه سلامت ایران

کد خبر : ۱۵۸۴۵۲

«هیئت دولت در جلسه امروز، آیین نامه اجرای نحوه خرید خدمات سلامت توسط سازمان بیمه سلامت ایران از مراکز و موسسات ارایه دهنده خدمات و مراقبت‌های سلامتی دولتی و غیردولتی برای ارتقای سلامت بیمه شدگان تحت پوشش و افزایش و تسهیل دسترسی آن‌ها به خدمات مذکور را تصویب کرد.»

هیئت دولت در جلسه امروز، آیین نامه اجرای نحوه خرید خدمات سلامت توسط سازمان بیمه سلامت ایران از مراکز و موسسات ارایه دهنده خدمات و مراقبت‌های سلامتی دولتی و غیردولتی برای ارتقای سلامت بیمه شدگان تحت پوشش و افزایش و تسهیل دسترسی آن‌ها به خدمات مذکور را تصویب کرد.

به گزارش ایلنا، هیئت دولت صبح امروز چهارشبنه مورخ ۲۰/۱ / ۱۳۹۳ با ریاست آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و مهم‌ترین مسائل و مباحثروز کشور از سوی اعضای دولت مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه، آیین نامه نحوه برگزاری گردهمایی‌های بین المللی اصلاح و تغییراتی در چگونگی برگزاری همایش‌های بین المللی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی انجام شد.

همچنین در جلسه امروز، آیین نامه اجرای نحوه خرید خدمات سلامت توسط سازمان بیمه سلامت ایران از مراکز وموسسات ارایه دهنده خدمات و مراقبت‌های سلامتی دولتی و غیردولتی برای ارتقای سلامت بیمه شدگان تحت پوشش و افزایش و تسهیل دسترسی آن‌ها به خدمات مذکور به تصویب هیئت وزیران رسید.

اصلاح آیین نامه اجرای مربوط به نحوه اجاره غرفه‌های پایانه‌های مسافربری و تمدید قرارداد آن از دیگری مصوبات هیئت وزیران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز