خبرگزاری کار ایران

در قالب ۷ کار گروه؛

همایش هم اندیشی تخصصی طراحی نظام تحول خدمات درمانی برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۵۷۹۷۷

همایش سه روزه هم اندیشی تخصصی طراحی نظام تحول خدمات در هفت کارگروه تخصصی از ۱۸ فروردین ماه شروع به کار کرده و تا فردا(چهارشنبه) ادامه دارد.

ایلنا: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری همایش سه روزه هم اندیشی تخصصی طراحی نظام تحول خدمات درمان در قالب هفت کارگروه تخصصی و با هدف تدوین دستورالعمل‌های اجرایی این طرح خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر «محمد حاجی آقاجانی» افزود: این همایش در هفت کارگروه تخصصی شامل ساماندهی خدمات بیمارستانی و حمایت مالی از بیماران بستری در بیمارستان‌های دولتی، ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، تدوین استانداردهای هتلینگ بیمارستانی، رایگان شدن زایمان طبیعی، ساماندهی خدمات به بیماران صعب العلاج، مقیمی پزشکان متخصص و جبران ما به التفاوت ویزیت پزشکان از ۱۸ فروردین ماه شروع به کار کرده و تا فردا(چهارشنبه) ادامه دارد.

وی اهداف کلی کارگروه‌های تخصصی را ارتقای کیفیت خدمات درمانی، کاهش پرداخت مردم از جیب، افزایش رضایتمندی بیماران، دسترسی آن‌ها به خدمات درمانی و پاسخگویی نظام سلامت استوار عنوان کرد.

در همایش سه روزه هم اندیشی طراحی نظام تحول خدمات درمان که از سوی معاونت درمان با مشارکت شورای سیاستگذاری در حال برگزاریست، ۱۵۰ نفر از روسا، معاونین درمان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، مسوولان و مدیران ارشد وزارت بهداشت و صاحب نظران حوزه بیمه و اقتصاد سلامت حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز