خبرگزاری کار ایران

پوشش امداد هوایی سفرهای نوروزی با ۱۷ بالگرد هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۰۶

۱۰۵۰ نفر از مسافران در ۲۴ ساعت گذشته در سطح کشور دچار مصدومیت شده بودند که از این تعداد ۱۸۵ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

ایلنا: مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی امدادگران این سازمان به ۶ هزار و ۳۵۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، " مرتضی مرادی‌پور " گفت: با تلاش نیروهای امدادرسان هلال احمر در ۲۴ ساعت گذشته به ۶ هزار و ۳۵۰ نفر در سراسر کشور با انجام ۳۱۰ مورد عملیات موفق امداد و نجات، امدادرسانی شده است.

وی گفت: ۱۰۵۰ نفر از مسافران در ۲۴ ساعت گذشته در سطح کشور دچار مصدومیت شده بودند که از این تعداد ۱۸۵ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مرادی‌پور ادامه داد: در عملیات‌های انجام شده همچنین ۲۴۰۰ نفر از مسافران نوروزی اسکان اضطراری داده شدند و ۳۸ مورد نیز عملیات رهاسازی از سوی امدادگران این سازمان صورت پذیرفته است.

پوشش امداد هوایی با ۱۷ بالگرد امدادی

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از انجام ۴۴۷ عملیات امداد هوایی در ۲۰ روز گذشته خبر داد.

مرادی‌پور با اشاره به اینکه ۱۷ بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر در ایام نوروز فعال بوده و جاده‌ها و کوهستانهای سراسر کشور را پوشش امدادی دادند، گفت: از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفندماه گذشته ۴۴۷ عملیات امداد هوایی با ۳۳۹ ساعت پرواز انجام شده است.

وی تعداد مصدومان انتقالی به مراکز درمانی به وسیله بالگردهای امدادی هلال احمر را در این مدت ۱۸ نفر اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز