خبرگزاری کار ایران

حضور ۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه‌ای تیمهای امداد و نجات در حوادثجاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۲۰

در گزارشهای این سازمان میانگین حضور گروههای امداد و نجات در پوشش حوادثو سوانح جاده‌ای در نوروز امسال ۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده که در حد استاندارد و مطلوب است.

ایلنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در جریان بازدید از پایگاههای ایمنی و سلامت و امداد و نجات، روند خدمات نجاتگران نوروزی سراسر کشور را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، " پیرحسین کولیوند " در جمع امدادگران پایگاههای نوروزی هلال احمر ساوه گفت: امدادرسانی به مسافران نوروزی در کشور از طریق نجاتگران مستقر در هزار و ۲۶۲ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در محورهای مواصلاتی در حال انجام است و بر اساس نتایج بازدیدهای محسوس و نامحسوس از پست‌های ثابت، سیار و موقت امداد و نجات جمعیت هلال احمر، روند خدمت رسانی نجاتگران با رضایتمندی مردم همراه است.

وی افزود: در گزارشهای این سازمان میانگین حضور گروههای امداد و نجات در پوشش حوادثو سوانح جاده‌ای در نوروز امسال ۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده که در حد استاندارد و مطلوب است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: خدمات داوطلبانه و تلاش شبانه روزی امدادگران در ایام نوروز که بیشتر اقشار در تعطیلات و استراحت به سر می‌برند ارزشمند و برخاسته از روحیه انسان دوستی آنهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز