خبرگزاری کار ایران

پیام نوروزی وزیر بهداشت به وزرای سابق بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۹۰

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی فرا رسیدن سال نو را به وزرای سابق بهداشت تبریک گفت.

ایلنا: سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی فرا رسیدن سال نو را به وزرای سابق بهداشت تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام آنکه حال و جان را دگرگون کند

بهار فرصتی است مغتنم تا روح در دشت‌‏های معرفت و آگاهی به جولان درآید و مجالى یابد براى تأمّل در راز آفرینش و اندیشه در معنای بلند «احسن الْحال».
عجب غنیمتی است، صحنه بکر تحویل سال و رویش دوباره زندگی؛ در بهاری که تقارن عقیده و احساس شده است؛ امید که از آن بهره لازم و کافی ببریم.
در این کوتاه زمان که با مسائل گوناگون حوزه سلامت دست و پنجه نرم می‌کنم، بار‌ها بر روح بزرگ و صبر سترگ شما درود فرستادم. به‌یقین آن‌چه امروز در اختیار داریم، حاصل تدبیر و تلاش مثال زدنی آنان است که کشتی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور را از میان امواج سهمگین، به سوی ساحل نجات رهنمون شدند.
بر این همت بلند درود می‌فرستم و حلول سال نو را به شما تبریک عرض می‌کنم. امید که دعای خیر و راهنمایی‌هایتان، چراغ راهی باشد برای من و همکارانم در ادامه مسیری که شما پیمودید.

پیام تبریک وزیر به روسای دانشگاههای علوم پزشکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین طی پیامی فرا رسیدن سال نو را به روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام او که بهار را به انسان هدیه داد

بهار پیام‌آور سلامت است، درمان‌گری ماهر و استادی به قدمت تاریخ در آموزش آن‌چه باید برای زندگی دانسته شود.
از این منظر، بهار می‌آید تا سلامت و درمان را هدیه و چگونه زیستن را آموزگاری کند.
این فرصت را غنیمت بدانیم و از بهار بیاموزیم؛ سخت‌کوشی‌ و خستگی‌ناپذیری‌اش را؛ ایثار بی‌دریغش را؛ شادی و سرورش را؛ و زندگی بخشی‌اش که کوچک و بزرگ و زن و مرد را یکسان هدیه می‌دهد.
امیدوارم شما جلوداران قافله سلامت در استان و شهر و روستا، چونان بهار، زندگی را به مردم عزیر ایران هدیه دهید و با درایت و تدبیر، آن‌چنان که باید، خادم این ملت فهیم باشید.
فرا رسیدن سال نو بر شما و همکاران ارجمندتان مبارک باد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز