خبرگزاری کار ایران

تلاشگران هلال احمر را باید فرشتگان یاری و امداد نامید

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۸۳

خدمات بی‌منت و مجدانه اعضای جمعیت هلال احمر به مردم آن‌ها را به فرشتگان نجات در زمان بحران تبدیل کرده است.

ایلنا: دبیرکل جمعیت هلال احمر در پیام نوروزی خود، تلاشگران هلال احمر را فرشتگان یاری و امداد نامید و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد تحکیم و استحکام هر چه بیشتر در جمعیت و تحولی شگرف همسو با سیاست‌ها و اهداف بشردوستانه در این نهاد مردمی باشیم.

به گزارش ایلنا، در پیام دکتر سید احمد موسوی آمده است: «نام جمعیت هلال احمر در جامعه برای افراد گوناگون یادآور خاطرات شیرین و متفاوتی است. عده‌ای آن را نهاد پیشرو در ارائه خدمات امداد و نجات در حوادثو سوانح، برخی تامین کننده داروهای خاص و داروخانه‌های ویژه، ‌گروهی ارائه دهنده خدمات توانبخشی و عده‌ای دیگر آن را سازمانی حمایتی و … می‌شناسند. خدمات بی‌منت و مجدانه اعضای جمعیت هلال احمر به مردم آن‌ها را به فرشتگان نجات در زمان بحران تبدیل کرده است.

تلاشگران جمعیت هلال احمر، فرشتگان یاری و امدادند؛ هم آنان که سر بر فرمان خدا نهاده از جان و دل به کمک نیازمندان و امداد طلبان می‌شتابند. خداوند متعال در آیات بسیاری به نیکی و نیکوکاری امر کرده است؛ به مثابه آیه ۷۷ سوره بقره که می‌فرماید: «نیکی کن چنان که خدا با تو نیکی کرد» و آیه ۱۹۵‌‌ همان سوره که می‌فرماید: «به راستی که خدا به عدل و احسان امر کرده است»؛ آری نیکوکاری نسیمی است که از چشمه سار رحمت ازلی در سینه نیکوکاران وزیده است و دست یاری آنان را به سوی نیازمندان بلند می‌کند.

بهار به معنای حیات دوباره است و کیست که نداند کارکنان هلال احمر نیز با از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های خود در مواقع بحران به آسیب دیدگان، یادآور‌‌ همان بهار و حیات دوباره است.
تلاش‌ها و مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی در هلال احمر از آن‌ها مردان و زنان و جوانانی به وسعت آسمان‌ها و با رنگ عشق و محبت ساخته است. به راستی که بندان واقعی خدا کسانی هستند که تار و پود وجودشان بر کمک به همنوع خویش شکل گرفته است. ‌ای کاش می‌شد از آن‌ها پرواز را آموخت و با آن به عرش الهی و به درگاه ذات پروردگار پرکشید.

در آستانه بهار هستی از خداوند می‌خواهیم مهربانی و نوع دوستی تزیین لحظه‌هایمان باشد.

لبخند و اشک شوق یک خانواده هنگام نجات از بحران، زیبا‌ترین و ارزان‌ترین آرایش یک چهره است. گذران عمر فرصتی است برای بهشتی شدن، پس شایسته و بایسته است با نیکوکاری و کمک به همنوع خود در مواقع حساس و بحرانی به تزیین آن بپردازیم.

افتخار رود، خشک کردن قطره اشک است نه جاری ساختن سیل خون. بیاییم در سال جدید با همدلی و مهربانی برای رسیدن به همه خوبی‌ها دست یکدیگر را به نشانه یاری همنوع بفشاریم. بیایید با دستان سبز و حس انسان دوستی، محبت را به همنوع هدیه بدهیم. بیایید با مهربانی و از خود گذشتگی و ایثار در کمک به همنوع در لحظات حساس و بحرانی لبخند را بر چهره هموطنان خود نظاره گر باشیم.

آری فرزندان این مرز و بوم در هلال احمر الگویی از همه خوبی‌ها و ایثارگری‌ها هستند که مشوقانه و متواضعانه با حرکت در جاده مهربانی، زندگی و شادی دوباره را به همنوعان خود هدیه می‌دهند.

امیدواریم در سال جدید شاهد تحکیم و استحکام هر چه بیشتر در جمعیت و تحولی شگرف در سال جدید همسو با سیاست‌ها و اهداف بشردوستانه در این نهاد مردمی باشیم. ان شاء الله.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز