خبرگزاری کار ایران

فصلنامه هماوندی در حوزه سیاست اجتماعی منتشر شد

کد خبر : ۱۵۴۲۴۸

فصلنامه هماوندی جایگاه طرح مباحثعلمی، پژوهشی و تحلیلی و در عین حال کاربردی در حوزه سیاست‌های اجتماعی و به ویژه رفاه و تامین اجتماعی است.

ایلنا: شماره فصلنامه هماوندی برای بهار سال ۹۳که قرار است در حوزه سیاست اجتماعی به تولید محتوا بپردازد منتشر شد.
به گزارش ایلنا، فصلنامه هماوندی به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی علی حیدری و سردبیری امیر لعلی منتشر می‌شود.


بر اساس گفته‌های مدیرمسؤول این فصلنامه، هماوندی جایگاه طرح مباحثعلمی، پژوهشی و تحلیلی و در عین حال کاربردی در حوزه سیاست‌های اجتماعی و به ویژه رفاه و تامین اجتماعی است.


حیدری ادامه می‌دهد: این فصلنامه محل تضارب آرای اهل نظر در بررسی مشکلات اجتماعی با هدف تولید و ارتقا سطح دانش نظری و تجربی رشته‌ای و بین رشته‌ای است.


وی ضمن دعوت از همه صاحبنظران، کار‌شناسان و دانشوران برای ارسال مقالات خود در خصوص موضوعات فصلنامه می‌گوید: سیاستگذاری اجتماعی(تولید محتوا و نشر مفاهیم)، سرمایه اجتماعی(نقد مفهومی، تحلیل گذشته، توسعه نظریه هماوندی و …)، رفاه و تامین اجتماعی(نقد مفهومی، تحلیل گذشته، آینده پژوهی) به ویژه حوزه‌های بیمه‌های اجتماعی؛ حمایتی و امدادی، حکمرانی خوب، مسئولیت اجتماعی شرکتی و سازمانی، کار شایسته، سلامت، خانواده، مدیریت ارتباطات اجتماعی و کیفیت زندگی از جمله موضوعات این فصلنامه است.


هماوندی در «باهمستان»، امکانسنجی ایجاد سیستم بانکداری محرمانه اسلامی(ISBS) بر پایه وقف، مسؤولیت‌های اجتماعی؛ مسأله طلایی سازمان‌های تجاری در دنیای امروز، نظریه‌های صوری رفاه اجتماعی، دیدمان تأمین اجتماعی، نامه‌ای خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری و معرفی انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه سیاست اجتماعی از مهم‌ترین مقالات این شماره فصلنامه هماوندی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز