خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر:

طرح نیابت برای همراهی و خدمت به سالمندان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۳۸

در طرح نیابت داوطلبین هلال احمر برای همراهی با سالمندان به آن‌ها کمک می‌کنند خرید‌هایشان را انجام می‌دهند و یا اینکه به نظافت خانه آن‌ها می‌پردازند.

ایلنا: رئیس جمعیت هلال احمر از اجرای طرح نیابت توسط سازمان داوطلبان هلال احمر به منظور همراهی با سالمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهادی در حاشیه مانور نوروزی هلال احمر که امروز صبح در محل سازمان امداد و نجات برگزار شد گفت: حدود ۲۵ هزار نیرو؛ ۲۰هزار نیروی داوطلب سازمان جوانان هلال احمر و ۵ هزار نیروی امدادگر داریم.

وی تصریح کرد: نیروهای داوطلب سازمان جوانان هلال احمر برای ایمنی و سلامت جاده‌ها در مدخل و یا خروجی شهر‌ها در پایگاه‌ها مستقر هستند اقدامات مربوط به راهنمایی ومشاوره کارهای پزشکی اولیه را انجام می‌دهند و نیروهای امدادگر نیز در همراهی با سایر ارگان‌ها در این پایگاه‌ها مستقر هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از اجرای طرح نیابت خبر داد و افزود: این طرح از طریق سازمان داوطلبین هلال احمر برای خدمت به سالخوردگان اجرا می‌شود.

وی افزود: در طرح نیابت داوطلبین هلال احمر برای همراهی با سالمندان به آن‌ها کمک می‌کنند خرید‌هایشان را انجام می‌دهند و یا اینکه به نظافت خانه آن‌ها می‌پردازند.

وی تصریح کرد: شماره تلفن ۱۱۲ سازمان امداد و نجات در سراسر کشور آماده پاسخگویی به نیاز هموطنان در سراسر کشور است.

فرهادی ادامه داد: البته اگر به سایر تلفنهای امداد رسانی از جمله ۱۱۵ اورژانس تماس بگیرند خوشبختانه باهم در ارتباط هستند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد شبکه‌ای شدن تلفنهای امداد رسانی گفت: این موضوع درحال مطالعه است و هم اکنون به صورت پایلوت اجرا می‌شود تا انشاءالله در آینده تنها یک خط امداد رسانی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز