خبرگزاری کار ایران

گزارش نهایی وزیر بهداشت از برخورد با پزشکان متخلف در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۹۷

منابع موجود در اختیار وزارت بهداشت، و موضوعات کلان حوزه سلامت از جمله محورهای مطرح شده در جلسه یادشده به شمار می‌رفت.

ایلنا: عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وزیر بهداشت وعده داد در اولین جلسه کمیسیون در سال ۹۳ گزارشی از نتیجه نهایی برخورد با پزشکان متخلف را ارایه دهد.

به گزارش ایلنا، " رسول خضری " درباره جزئیات دیدار جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر بهداشت، افزود: بحثزیرمیزی پزشکان از جمله مباحثمطرح شده در این دیدار بود که مقرر شد وزارت بهداشت گزارش نهایی برخورد با پزشکان زیرمیزی‌بگیر را در اولین جلسه این کمیسیون در سال ۹۳ به نمایندگان ارایه کند.

وی ادامه داد: منابع موجود در اختیار وزارت بهداشت، و موضوعات کلان حوزه سلامت از جمله محورهای مطرح شده در جلسه یادشده به شمار می‌رفت.

خضری تصریح کرد: نحوه هزینه‌کرد بودجه وزارت بهداشت و تاکید وزیر بر تلاش برای گرایش به رویکرد بهداشت محوری از دیگر مسایل مطرح شده بود؛ وزیر بهداشت، ‌ درمان و آموزش پزشکی بر این موضوع تاکید داشتند که باید از سمت درمان محور فاصله گرفته و در مسیر بهداشت محوری حرکت کنیم.

وی یادآور شد: بازنگری در بحثشبکه‌های بهداشت که شامل خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی، درمانی، روستایی و شهری می‌شود، از موضوعات مورد تاکید وزیر و نمایندگان به شمار می‌رفت.

خضری در تشریح جزئیات جلسه یادشده، تاکید کرد: عقد قرارداد شرکتهای داخلی با شرکتهای خارجی برای تولید واکسنهای ۵ ظرفیتی از جمله اخبار مهمی بود که در جلسه اعضای کمیسیون بهداشت با هاشمی مطرح شد؛ بر اساس این عقد قرارداد، فناوری این واکسن در کشور آورده شده و طی دو سال تولید این واکسن در کشور آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز