خبرگزاری کار ایران

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان تهران:

بوستان شهدا ایجاد می‌شود

کد خبر : ۱۵۳۲۷۰

آب، خاک و هوا سه عنصر اصلی و پایه منابع طبیعی هستند و بنابراین حفظ آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. امیدوارم که کاشت این درختان توسط خانواده شهدا کاری فرهنگی باشد و کاشت درخت را در میان مردم رواج دهد.

ایلنا: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان تهران از ایجاد یک بوستان به نام شهدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مراسم کاشت درخت به مناسبت روز شهید که با حضور خانواده شهدا معاونین و قائم مقام بنیاد شهید و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان تهران برگزار شد عبدی‌نژاد مدیر کل منابع طبیعی استان تهران گفت: اتمام هفته منابع طبیعی با روز بزرگداشت شهدا مقارن شده است و ابتدای هفته منابع طبیعی نیز با پیام رهبری با عنوان هر ایرانی یک نهال شروع شد.

مقام معظم رهبری همواره به حفظ منابع طبیعی تاکید دارد و هرسال در مورد این مسئله پیام می‌دهند و خودشان نیز نهال می‌کارند.

وی افزود: آب، خاک و هوا سه عنصر اصلی و پایه منابع طبیعی هستند و بنابراین حفظ آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. امیدوارم که کاشت این درختان توسط خانواده شهدا کاری فرهنگی باشد و کاشت درخت را در میان مردم رواج دهد.

عبدی‌پور افزود: این کار کاری نمادین است اما در صدد هستیم بوستانی به نام شهدا ایجاد کنیم تا خانواده هر شهید به یاد شهیدشان در آنجا درختی بکارند و از آن نگه داری کنند.

در ادامه این مراسم جلالی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراکز آبخیز داری با اشاره به اهمیت منابع طبیعی افزود: این مشارکت نمادین برای رواج فرهنگ جلوگیری از تخریب منابع طبیعی در جامعه است، که امیدواریم همواره ادامه داشته باشد.

وی گفت: خون شهدا ادامه خون شهیدان کربلاست و تا ظهور حضرت قائم نیز ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز