خبرگزاری کار ایران

تاکید دبیرکل هلال احمر بر آمادگی واحدهای عملیاتی در تعطیلات نوروزی

کد خبر : ۱۵۲۷۰۸

در ایام عید نوروز مسئولان کشیک مستقر در سازمان امداد و نجات و ساختمان صلح، آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی های لازم با هلال احمر استان ها هستند.

ایلنا: دبیرکل جمعیت هلال احمر ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای همکاران، امدادگران، داوطلبان و جوانان این جمعیت با صدور ابلاغیه ای بر ضرورت حفظ آمادگی واحدهای عملیاتی جمعیت در سطح کشور در ایام تعطیلات نوروز ۹۳ تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، " سیداحمد موسوی " در این ابلاغیه ای به مدیران عامل جمعیت هلال استانها، بر الزام حضور دائمی مدیران عامل در سطح استان تحت مدیریت خود و ممنوعیت خروج از استان به جز در موارد ضروری و پس از هماهنگی لازم در ایام تعطیلات نوروز ۹۳ تاکید کرد.

بنابراین گزارش نظارت مستمر بر عملکرد پایگاه های جمعیت مرتبط با فعالیت های حوزه های امداد و نجات، ‌ جوانان و داوطلبان و همچنین دعوت از مقامات و مسئولان استانی به منظور بازدید از پایگاه های ارائه خدمات با هدف اطلاع رسانی و ارائه عملکرد خدمات جمعیت استان از دیگر موارد ابلاغی دبیرکل جمعیت هلال احمر به مدیران استانی است.

یادآور می شود در ایام عید نوروز مسئولان کشیک مستقر در سازمان امداد و نجات و ساختمان صلح، آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی های لازم با هلال احمر استان ها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز