خبرگزاری کار ایران

ماموریت هلال احمر برای تسکین درد و رنج حادثه‌دیدگان

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۳۰

از تمامی مردم انتظار داریم تا در ایام عید نوروز دست ما را برای یاری رسانی به خانواده های بی بضاعت و محروم گرفته تا لبخند شادی و امید را بر لب آنها بنشانیم.

ایلنا: رئیس سازمان داوطلبان در مراسم افتتاح اولین خانه داوطلب امداد در استان سمنان، گفت: سعی داریم در راستای ماموریتهای جمعیت هلال احمر مبنی بر امدادرسانی و تسکین درد و رنج حادثه دیدگان، گامهای موثرتری برداریم.

به گزارش ایلنا، " فرح ناز رافع " که برای افتتاح چندین پروژه و دیدار با مسئولان و داوطلبان جمعیت هلال احمر به شهرهای دامغان و سمنان سفر کرده بود در شهرستان سمنان نخستین خانه داوطلب امداد ویژه مسافران دارای مصدوم و خانه داوطلب پزشکان در ساختمان نظام پزشکی سمنان را افتتاح کرد.

وی اظهار داشت: سعی ما بر این است که چنین خانه های داوطلب امدادی را در سطح کشور راه اندازی کنیم تا از این پس در راستای ماموریتهای جمعیت مبنی بر امدادرسانی و تسکین درد و رنج حادثه دیدگان گامهای موثرتری برداریم.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر همچنین در بازدید از جمعیت شهرستان دامغان و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان، زمین چمن ورزشی این شهرستان را که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است برای استفاده کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر افتتاح کرد.

رافع همچنین از روند اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت و توزیع بسته های عیدانه در خانه داوطلب شهرستان دامغان دیدن کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: از تمامی مردم انتظار داریم تا در ایام عید نوروز دست ما را برای یاری رسانی به خانواده های بی بضاعت و محروم گرفته تا لبخند شادی و امید را بر لب آنها بنشانیم.

بنابر این گزارش، زهرا حیدری لقب، داوطلب شهرستان سمنان، منزل خود را برای احداثو راه اندازی خانه داوطلب امداد به جمعیت هلال احمر اهدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز