خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کار:

شیرخوارگاه‌ها محصول جامعه صنعتی و مدرن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۶۹

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حقیقت یک زنجیره مرتب شده از اقدامات عدالت گرایانه و کمک به اجرای عدالت در جامعه است که بخشی از آن به سازمان بهزیستی بر می‌گردد.

ایلنا: قائم مقام وزیر کار با اشاره به لزوم تخصیص یارانه به اقشار نیازمند گفت: هدفمندی یارانه ها به این شکل می تواند سبب ایجاد ظرفیتهایی برای کمک بیشتر به بهزیستی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالحسن فیروز آبادی، قائم مقام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حقیقت یک زنجیره مرتب شده از اقدامات عدالت گرایانه و کمک به اجرای عدالت در جامعه است که بخشی از آن به سازمان بهزیستی بر می‌گردد.

وی افزود: امیدواریم که در سال‌های آینده شیرخوارگاه‌های بیشتری ایجاد کنیم زیرا شیرخوارگاه محلی است که انسان در آن شکل می‌گیرد شیرخوارگاهها محصول جامعه صنعتی و مدرن هستند و باید از آسیب هایی که این گونه جوامع پیش می آورند با تدبیر برخورد کنیم. قطعا بهبود شرایط اجتماعی و اصلاحات اقتصادی می تواند این آسیبها را به حداقل برساند.

فیروز آبادی ادامه داد: به هر حال مجبور هستیم در شرایط ویژه مانند فقدان پدر و مادر، اعتیاد آنها و یا ضعف پیوندهای خانوادگی سرپرستی کودک را برعهده بگیریم و وظیفه هر انسانی است که به این کودکان کمک کنند تا شخصیت و جامعه پذیری آنها به خوبی صورت گیرد و این کار به نوعی احیای نسل است بنابراین از تمامی های ارگانهای دولتی غیر و دولتی دعوت می کنیم که در این کار به ما کمک کنند و باید از تجربه دیگر کشورها نیز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه های دیگر مانند فنی و حرفه ای و اشتغال هم باید برای این گروه اقداماتی صورت گیرد و من از رئیس محترم مجلس تقاضا دارم در تصویب قوانین بودجه ودیگر قوانین همانطور که در گذشته به این وزارت خانه کمک کرده است کمک کنند ما باید به سمتی برویم که یارانه به کسانی که استحقاق دارند تعلق بگیرد. و این کار نیازمند عزم ملی، یاری مجلس و دیگر قواست امیدوارم که در سال ۹۳ به این سمت برویم تا بتوانیم به حوزه هایی مانند بهزیستی توجهات بیشتری انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز