خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری

کد خبر : ۱۵۱۲۴۷

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خیر و نیکوکار ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در پایگاه‌های جشن نیکوکاری، سنت بزرگ و زیبای نبوی «کمک به محرومان و نیازمندان» جامعه را در آستانه سال نو همچنان پرشور و زنده نگه دارند.

ایلنا: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خیر و نیکوکار ایران اسلامی دعوت کرد با حضور در پایگاه‌های جشن نیکوکاری، ‌ در آستانه سال نو این روز را پرشور و زنده نگه دارند.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خیر و نیکوکار ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در پایگاه‌های جشن نیکوکاری، سنت بزرگ و زیبای نبوی «کمک به محرومان و نیازمندان» جامعه را در آستانه سال نو همچنان پرشور و زنده نگه دارند.

در این اطلاعیه آمده است:

ایران اسلامی، سرزمین مردمانی خونگرم، انقلابی، خیر و نیکوکارست که با قلبی مالامال از مهر و مودت، هر سال با برگزاری مراسم جشن نیکوکاری، به استقلال بهار می‌روند و با دستگیری از کودکان و خانواده‌های بی‌بضاعت و محروم جامعه، جلوه‌های پرشوری از مهر و محبت و نوع دوستی می‌آفرینند.

مدارس و مراکز آموزشی، میادین، خیابان‌ها، مساجد و مصلی‌های نماز جمعه در سراسر کشور از امروز، چهارشنبه ۱۴ اسفند تا جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، میعادگاه مردم نوع‌دوست و پرمهر ایران اسلامی است که همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) گردهم می‌آیند تا با هم شادی‌هایمان را قسمت کنیم و با اراده‌هایی استوار، دل‌هایی مملو از ایمان و عشق و محبت و دستانی پر از مهر و عطوفت و مهربانی به اکرام هموطنان و همنوعان بی‌بضاعت و تنگ‌دست خود می‌پردازند تا در آستانه سال جدید، همگی با لبخند و امید، بهار را به انتظار بنشینند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه، بار دیگر از مردم خیر و نیکوکار دعوت کرد تا با حضور گرمابخش و پرشور خود در جشن نیکوکاری و تداوم‌بخشی به این سنت حسنه و امر خداپرستانه، لبخند هر چند کوچکی را به گوشه لبان کودکی یتیم هدیه کرده و امید و شادی را به خانه هموطنان نیازمند خود به ارمغان آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز