خبرگزاری کار ایران

۴۸۰ نفر در حوادثپرتلفات هفته گذشته مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۱۷

۱۵۴ حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته منجر به اعزام ۲۳۹ آمبولانس و بیش از ۴۸۰ تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادثشد.

ایلنا: مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور گفت: در حوادثویژه(حوادثپرتلفات) هفته گذشته در کشور، بیش از ۴۸۰ نفر از هموطنان مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، " آرزو دهقانی " اظهار داشت: در ۱۵۴ حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته که منجر به اعزام ۲۳۹ آمبولانس و بیش از ۴۸۰ تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادثشد، نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، ۴۸۰ نفر را جهت دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: در یکی از این حوادث، یک دستگاه پراید در محور بیرجند - اسدیه واژگون شد که بلافاصله ۴ تیم امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند که اولین تیم اورژانس ۱۱۵ پس از ۱۰ دقیقه به محل حادثه رسید و ۶ نفر مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل کردند.

دهقانی از واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در محور جویبار - کیاکلا خبر داد و گفت: بلافاصله ۳ تیم امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام شدند که اولین آمبولانس پس از ۶ دقیقه به محل رسید و ۷ نفر مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان عزیزی جویبار منتقل کردند.

به گفته وی، تصادف دو دستگاه پراید در محور بیرجند - سربیشه، یکی دیگر از حوادثویژه در گذشته بود که بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند و اولین آمبولانس پس از ۱۱ دقیقه به محل رسید و ۸ نفر مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز