خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر خبرداد:

اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۷۹

سازمان هلال احمر یک سازمان مردم نهاد، مردمی و داوطلبانه است که بعد ملی و بین المللی دارد / مسئله عمده‌ای که جمعیت هلال احمر دنبال می‌کنند نجات، درمان اضطراری و اسکان است.

ایلنا: رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با برپایی بیش از ۱۰ هزار پایگاه جاده‌ای و حضور بیش از ۲۰ هزار نیرو خاجرذامی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " محمد فرهادی " در مراسم امضاء تفاهم نامه فی مابین جمعیت حلال احمر و سازمان نظام پزشکی که امروز برگزارشد، گفت: سازمان هلال احمر یک سازمان مردم نهاد، مردمی و داوطلبانه است که بعد ملی و بین المللی دارد.

وی با اشاره به ارائه خدمات داوطلبانه به نیازمندان، محرومان و در راه ماندگان ازسوی سازمان هلال احمر گفت: مسئله عمده‌ای که جمعیت هلال احمر دنبال می‌کنند نجات، درمان اضطراری و اسکان است.

فرهادی به همکاری سازمان هلال احمر در بهداشت و درمان کشور اشاره کرد و افزود: توانبخشی از جمله مواردی است که جمعیت هلال احمر به خوبی توانسته است، نسبت به آن اقدام کند.

وی در ادامه سازمان نظام پزشکی را خانه جامعه پزشکی عنوان کرد و افزود: سازمان نظام پزشکی و جمعیت هلال احمر با همکاری بهتر و بیشتر خدمات پیشگیرانه بهداشتی درمانی و آموزشی ارائه خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز