خبرگزاری کار ایران

افزایش ۶۰ درصدی بودجه سال ۹۳ هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۰۶

ما در طرح تحول جمعیت هلال احمر به دنبال این هستیم که جمعیت را به عنوان یک سازمان نمونه و الگو در سطح فدراسیون مطرح کنیم و به جایگاه شایسته آن در سطح بین المللی برسانیم.

ایلنا: دبیرکل جمعیت هلال احمر از افزایش ۶۰ درصدی بودجه سال ۹۳ هلال احمر و تکمیل امداد هوایی جمعیت هلال احمر تا سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیداحمد موسوی در همایش مدیران ستادی و عامل استان‌های این جمعیت با اعلام اینکه امسال نسبت به سنوات گذشته در پیشنهاد بودجه هلال احمر بیش از ۶۰ درصد رشد داشته‌ایم، از زحمات دولت، ‌ نمایندگان مجلس و همکاران حوزه خزانه‌داری و بودجه جمعیت هلال احمر در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.

موسوی در ادامه با بیان اینکه ناوگان امداد هوایی جمعیت هلال احمر تقویت شده و قرارداد خرید بالگردهای امدادی منعقد شده است، اظهار کرد: تا سال آینده امداد هوایی جمعیت هلال احمر تکمیل می‌شود.

تلاش برای تبدیل هلال احمر به یک سازمان نمونه و الگو در سطح بین‌الملل

دبیرکل جمعیت هلال احمر همچنین با بیان اینکه امروز جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان لجستیک شناخته می‌شود، گفت: ما در طرح تحول جمعیت هلال احمر به دنبال این هستیم که جمعیت را به عنوان یک سازمان نمونه و الگو در سطح فدراسیون مطرح کنیم و به جایگاه شایسته آن در سطح بین المللی برسانیم.

وی در ادامه با برشمردن ۴ استراتژی کلی برای طرح تحول جمعیت هلال احمر، مراحل استراتژی اول را که استراتژی ورودی است شامل ارزیابی و مرور عملکرد گذشته‏، آنالیز و اسکن محیطی فرهنگ سازمان، ساختار سازمان، دسترسی به منابع طبیعی و … اعلام کرد.

موسوی همچنین استراتژی دوم که استراتژی توسعه است را شامل تدوین ماموریت‌ها، ‌ تدوین ارزش‌ها، اهداف استراتژیک معرفی کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گام بعدی را که از هفته جاری در طرح تحول جمعیت هلال احمر دنبال می‌شود، بحثشاخص‌های عملکرد استراتژیک عنوان کرد و افزود: در این گام، چگونگی ورود استراتژی‌ها به برنامه‌ها، ماموریت‌ها و سازمان‌ها و …و در واقع عملیاتی کردن استراتژی‌ها بررسی می‌شوند.

موسوی اظهار کرد: استراتژی چهارم که مرحله بسیار مهمی در طرح تحول جمعیت محسوب می‌شود، مرور عملکرد‌ها با بررسی اندازه‌های واقعی و مشخص کردن استاندارد‌ها برای سنجش طرح‌ها است.

وی همچنین در ادامه خطاهایی که ممکن است با رعایت نکردن آن‌ها، مسیر طرح تحول به خطا رود، برشمرد و گفت: انتخاب نامناسب اعضای تیم طرح ریزی، ‌همکاری کارکنان با اعضای تیم طرح ریزی، ‌ در نظر گرفتن برنامه زمان‌بندی و … اعلام کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در پایان دستاوردهای طرح تحول جمعیت هلال احمر را بازبینی ساختار، مهندسی مجدد سازمان، تدوین استراتژی‌ها، تدوین فرایند‌ها، بهینه‌سازی رویه‌ها و برنامه‌ها، ‌ توسعه ظرفیت‌ها، شبکه اطلاعات یکپارچه، ارتقاء‌دانش و مهارت، ارزش‌های سازمانی، تعهدپذیری و در ‌‌نهایت افزایش ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر و تبدیل آن به یک سازمان مدرن خواند.

موسوی افزود: این طرح در مدت ۶ ماهه اعلام شده تدوین می‌شود و در چهارسال آینده نیز عملیاتی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز