خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل خاص وزارت بهداشت:

بیش از هزار آموزشگاه بهداشت حرفه‌ای در سال آینده فعال می شود

کد خبر : ۱۴۸۵۰۰

۶۳ درصدکارگاه‌ها شناسایی شده‌انداما معاینات برای ۴۶ درصد شاغلین انجام می‌شود / ۲۶ درصد کارگاه‌ها با عامل زیانبار گرد و غبار مواجه هستند.

ایلنا: رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل خاص مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از فعال شدن بیش از هزار آموزشگاه بهداشت حرفه‌ای در سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رضا عزتیان در نشست خبری هفته سلامت مردان که امروز در محل وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: اشغال پست‌های کاری از سوی زنان مردان را به سمت شغلهای پرخطر سوق داده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر مردان د رمعرض تهدید قراربگیرند تبعات اجتماعی ‌آن سنگین خواهند بود.

عزتیان با اشاره به اینکه ۲۰درصد کارگاه‌ها در سال ۹۲ با عامل زیانبار صدا مواجه هستند، گفت: همچنین ۲۶ درصد کارگاه‌ها با عامل زیانبار گرد وغبا ر مواجه هستند.

وی تصریح کرد: ۳۶ درصد شاغلین با وضعیت نامناسب بدنی در محیط کار مشغول به کار هستند و ۱۳ درصد شاغلین نیز در مواجه با دود و دم کار می‌کنند.

وی ادامه داد: ۶۳ درصدکارگاه‌ها شناسایی شده‌اند اما معاینات برای ۴۶ درصد شاغلین انجام می‌شود.

وی بااشاره به گسترش آموزشگاههای بهداشت حرفه‌ای درسال آینده گفت: بیش از هزار آموزشگاه بهداشت حرفه‌ای در سال آینده در کشور فعال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز