خبرگزاری کار ایران

تقدیر دبیر کل مجمع خیرین سلامت از خدمات جراحان در مناطق محروم کشور

کد خبر : ۱۴۷۴۲۸

طی چند روز گذشته شماری از پزشکان و جراحان پلاستیک کشور در اقدام خداپسندانه و عام المنفعه با حضور در برخی از روستاها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور ضمن ویزیت اهالی آنها، پرداخت تمام هزینه های جراحی افراد نیازمند را تقبل کرده اند.

ایلنا: دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور طی پیامی از اقدام خیرخواهانه تعدادی از جراحان پلاستیک برای رسیدگی، مداوا و درمان شماری از ساکنان مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کشور تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، " سید رضا نیری " با اشاره به اینکه اقدام مزبور مثبت، سلامت محور و خیرخواهانه است، برای همه پزشکان و جراحان حاضر در این امر خیر و خداپسندانه آرزوی موفقیت کرد و خواستار ادامه اینگونه اعمال مثبت و مرضی خداوند شد.

بنا بر این گزارش طی چند روز گذشته شماری از پزشکان و جراحان پلاستیک کشور در اقدام خداپسندانه و عام المنفعه با حضور در برخی از روستاها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور ضمن ویزیت اهالی آنها، پرداخت تمام هزینه های جراحی افراد نیازمند را تقبل کرده اند.

همچنین در پیام دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور تاکید شده است: مجمع خیرین سلامت آمادگی خود را برای همکاری با جراحان و پزشکان متخصص مزبور اعلام می دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز