خبرگزاری کار ایران

استقرار ۹۰۰ آمبولانس در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن / حضور ۴ بالگرد امدادی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۹

راهپیمایان در صورت نیاز به خدمات پزشکی می‌توانند به آمبولانس‌ها و نقاط مشخص در مسیر راهپیمایی مراجعه کنند و یا با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات تیم‌های امدادی اورژانس بهره گیرند.

ایلنا: رئیس مرکز حوادثو فوریتهای پزشکی از پوشش امدادی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور و استقرار ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و ۴ بالگرد امداد در مسیرهای راهپیمایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، " محمدتقی طالبیان " افزود: مراکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی سراسر کشور در کنار هموطنان عزیز و انقلابی علاوه بر شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پوشش امدادی این روز بزرگ را در سراسر کشور بر عهده خواهند داشت.

وی گفت: در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، مراکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی در سراسر کشور با استقرار بیش از ۹۰۰ دستگاه آمبولانس، ۴۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۰ موتور آمبولانس و ۴ بالگرد امدادی در مسیر‌های تعیین شده راهپیمایی و همراهی بیش از ۲۰۰۰ نفر از پرسنل عملیاتی اعم از پزشک و پرستار و تکنسین اورژانس ۱۱۵، به هموطنان ارائه خدمات فوریتهای پزشکی می‌دهند.

طالبیان افزود: راهپیمایان در صورت نیاز به خدمات پزشکی می‌توانند به آمبولانس‌ها و نقاط مشخص در مسیر راهپیمایی مراجعه کنند و یا با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات تیم‌های امدادی اورژانس بهره گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز