خبرگزاری کار ایران

مرکز مصدومان شیمیایی «ساسان» ایجاد شد

کد خبر : ۱۴۴۲۷۳

بیمارستان ساسان دارای ۲۳۰ تخت بستری است و روزانه پذیرای ۶۰۰ مراجعه کننده است که حدود ۱۵۰ نفر از این تعداد به اورژانس مراجعه می‌کنند.

ایلنا: رییس بیمارستان ساسان از تاسیس مرکز مصدومان شیمیایی در بیمارستان ساسان خبر داد.

به گزارش ایلنا، توکلی گفت: بیمارستان ساسان از سال ۱۳۵۴ تاسیس شده است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تامین کلیه نیاز‌های بهداشتی و درمانی جامعه هدف در اختیار بنیاد شهید و امور ایثار گران قرار گرفت. همچنین بیمارستان ساسان دارای ۲۳۰ تخت بستری است و روزانه پذیرای ۶۰۰ مراجعه کننده است که حدود ۱۵۰ نفر از این تعداد به اورژانس مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: در خدمات سرپایی ۹۰ درصد مراجعه کنندگان را جامعه هدف تشکیل می‌دهند و در بخش بستری نزدیک به ۷۵ درصد خدمات رسانی به جامعه هدف است.

توکلی در ادامه افزود: در راستای سیاست‌های بنیاد که ارائه خدمات به جامعه هدف و افزایش رضایتمندی این جامعه است اهداف و برنامه‌هایی برای بهبود کیفیت و خدمات مورد نیاز در نظر گرفته شده است که از آن جمله تجهیز و نوسازی وسایل پزشکی است که در طول چند سال گذشته مستهلک شده و درحال خرید این وسایل هستیم.

رییس بیمارستان ساسان در رابطه با ساختار فیزیکی بیمارستان گفت: قرار است طرحی تدوین شود در راستای توسعه خدمات بیمارستان همچنین در زمینه تهیه دارو داروخانه شیفت شب را راه اندازی کرده‌ایم و مشکل تهیه دارو ساماندهی شده است.

وی با اشاره به تاسیس مرکز مصدومان شیمیایی در بیمارستان ساسان گفت: جانبازان شیمیایی توسط ۳ پزشک متخصص چشم، ریه و پوست در این کلینیک مورد معاینه قرار خواهند گرفت.

توکلی گفت: بیمارستان ساسان به بسیاری از فعالیت‌های پزشکی و تحقیقاتی روز دنیا دست یافته است و هم اکنون در حال توسعه آن هستیم که از جمله فعالیت‌های پیش رو می‌توان به کاشت سلول‌های بنیادی، پیوند کلیه، رفع مشکلات قلبی و عروقی با روش جدید و بدون باز کردن قلب اشاره کرد.

وی در پایان با اشاره به طرح پایش جانبازان شیمیایی با کمک متخصصان خارجی(پروفسور اشتانسل) گفت: ۱۳۰ نفر از جانبازان شیمیایی از سراسر کشور دعوت شدند و مورد معاینه قرار گرفتند که در آینده نیز برای سایر گروه‌های جانبازان این کار صورت خواهد گرفت و با هماهنگی معاونت بهداشت و درمان بنیاد از دیگر متخصصان خارجی استفاده خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز