خبرگزاری کار ایران

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از روند امدادرسانی به حادثه دیدگان کولاک

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۱

دبیرکل جمعیت هلال احمر با همراهی نماینده مردم ساری در مجلس و عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر ساعتی پیش برای بازدید از استان کولاک زده مازندران و بررسی روند امدادرسانی وارد این استان شد.

ایلنا: دبیرکل جمعیت هلال احمر با همراهی نماینده مردم ساری در مجلس، جهت بازدید از استان مازندران و روند امدادرسانی به حادثه دیدگان کولاک اخیر در این استان حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، سید احمد موسوی با همراهی مهندس دامادی نماینده مردم ساری در مجلس و عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر ساعتی پیش برای بازدید از استان کولاک زده مازندران و بررسی روند امدادرسانی وارد این استان شد.

این بازدید با پایان یافتن مرحله اول امدادرسانی در ۲ استان برف گیر شمال کشور صورت گرفته است.

در این سفر یک روزه تعدادی از اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر و نمایندگان مجلس، دبیر کل جمعیت را همراهی می‌کنند.

این سفر در ادامه پایان یافتن مرحله اول امدادرسانی به مردم ۲ استان شمالی تحت تاثیر برف و بررسی و ارزیابی روند امدادرسانی تاکنون صورت گرفته و مقرر شده که دبیر کل جمعیت در مناطقی که بیشترین آسیب را در برف و کولاک چند روز گذشته دیده‌اند حضور یابد و از نزدیک در جریان فعالیت نیروهای امدادی و میزان رضایت مردم از اقدامات صورت گرفته قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز