خبرگزاری کار ایران

وزیرکار، تعاون ورفاه اجتماعی مطرح کرد:

گسترش اعتیاد درمیان شاغلان براثر نا‌امنی روانی در محیط کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۱۷

سبک زندگی مسکن مهری سبب شده خانواده‌ها با مسائل و مشکلات مختلفی روبرو شوند / به علت وجود نا‌امنی روانی در محیط کار گرایش به اعتیاد در میان شاغلان نیز بسیار گسترش یافته است.

ایلنا: وزیرکار، تعاون ورفاه اجتماعی با اشاره به اینکه سیاست‌های اقتصادی تاثیرات عمیق اجتماعی در پی دارد، گفت: نه تنها اعتیاد در میان افراد بیکار شیوع زیادی دارد بلکه به علت وجود نا‌امنی روانی در محیط کار گرایش به اعتیاد در میان شاغلان نیز بسیار گسترش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ علی ربیعی در مراسم افتتاح مرکز مشاوره جامع کار و تولید و رونمایی از ۲۹ جلد کتاب در حوزه سلامت محیط کار گفت: ما در عصری زندگی می‌کنیم که پر از پریشانی ذهنی و تغییرات بنیادی است. سبک زندگی آپارتمانی وبد‌تر از آن سبک زندگی مسکن مهری سبب شده است که خانواده‌ها با مسائل و مشکلات مختلفی روبرو شوند بنابراین اکنون بیش از همیشه به دستگیری و یاری همدیگر نیاز داریم.

وی افزود: برخلاف آنچه که همیشه تصور شده؛ سیاست‌های اقتصادی تاثیرات عمیق اجتماعی را در پی دارد و سیاستهای اقتصادی در سالهای گذشته سبب بروز مسائل مختلف اجتماعی شده است بنابراین در این برهه زمانی، نهادی مدرن مانند بهریستی که با آموزه‌های سنتی اسلامی و ایرانی همراه است، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وزیر وزیرکار، تعاون ورفاه اجتماعی با اشاره به نقش اورژانس اجتماعی و مراکز مشاوره تلفنی کار و تولید، گفت: محیط‌های کار ما اکنون محیط‌های پرتنشی است. طبق آمار به دست آمده نه تنها اعتیاد در میان افراد بیکار شیوع زیادی دارد بلکه به علت وجود نا‌امنی روانی در محیط کار گرایش به اعتیاد در میان شاغلان نیز بسیار گسترش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز