خبرگزاری کار ایران

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره):

افزایش میزان مستمری مددجویان توسط دولت اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۹

بودجه سال ۹۳ این نهاد نسبت به سال جاری از افزایش ۱۵ درصدی برخوردار شده که البته پیشنهاد ما افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصد بوده که در بودجه تقدیمی از سوی دولت امکان پذیر نشده است.

ایلنا: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در ارتباط با افزایش مستمری مددجویان این نهاد، گفت: میزان افزایش مستمری مددجویان توسط دولت اعلام می‌شود و با تصویب مجلس شورای اسلامی، این نهاد میزان تعیین شده را بین مددجویان مورد حمایت توزیع می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، حسین انواری با اعلام این خبر افزود: بودجه سال ۹۳ این نهاد نسبت به سال جاری از افزایش ۱۵ درصدی برخوردار شده که البته پیشنهاد ما افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصد بوده که در بودجه تقدیمی از سوی دولت امکان پذیر نشده است.

وی با بیان اینکه افزایش بودجه کمیته امداد تنها شامل افزایش مستمری مددجویان این نهاد نمی‌شود، گفت: افزایش بودجه این نهاد برای سایر سرفصلهای کاری از جمله: برنامه‌های فرهنگی، اشتغال، مسکن و مسائل درمان است.

وی با بیان اینکه هزینه احداثساختمانهای اداری این نهاد از محل وجوهات مردمی، تامین نمی‌شود، یادآور شد: هزینه‌های احداثساختمانهای اداری از اعتباراتی که دولت تعیین می‌کند، تامین می‌شود که در این زمینه با کمبود جدی مواجه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز