خبرگزاری کار ایران

رئیس کنگره بین المللی انجمن جراحی زانو:

دیگر نیازی به اعزام بیماران به خارج از کشور نیست

کد خبر : ۱۴۰۵۷۴

انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی ایران سعی می‌کند به افرادی که در این رشته تمایل دارند آموزش لازم را بدهد.

ایلنا: رئیس کنگره دو سالانه بین المللی انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی ایران گفت: این کنگره از سه شنبه(۱۵بهمن) تا جمعه(۱۸بهمن) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " حسین بهداد " در نشست خبری سومین همایش دو سالانه بین المللی انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی ایران که امروز(سه شنبه) ‌برگزار شد، گفت: در رشته جراحی ارتوپد زانو گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است به طوری که به راحتی تعویض مفصل زانو در کشور انجام می‌گیرد.

وی افزود: حدود ۲۲ سال پیش زمانی که قهرمانان ورزشی مملکت آسیب می‌دیدند برای معالجه باید به آلمان اعزام می‌شدند در حالی که امروز همه اعمال جراحی در داخل کشور صورت می‌گیرد و دیگر نیازی به اعزام نیست.

بهداد با اشاره به برگزاری کنگره دو سالانه بین المللی انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی ایران گفت: در این کنگره میهمانان خارجی از استرالیا، ایتالیا، انگلس، ژاپن، کره، نیوزیلیند، فرانسه و آلمان دعوت شده است.

وی در مورد محور‌های مورد بحثدر این کنگره گفت: صحبت‌ها بیشتر درباره جراحی رشته زانو است ولی در رشته‌های شانه و مچ پا و مخصوصا تعویض مفصل نیز صحبت‌هایی مطرح می‌شود.

بهداد با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ مقاله برای این کنگره ارسال شده است، گفت: با توجه به محدودیت زمان حدود ۲۵ مقاله بیشتر انتخاب نشده‌اند.

وی در مورد نارضایتی مردم نسبت به ارتوپد‌ها گفت: ممکن است عده‌ای در این رشته تبحری نداشته باشند اما در این حوزه کار کنند، نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم اما مسلم این است زمانی که کار را به کاردان بسپاریم موفقیت در کار بیشتر و متعاقبا رضایت مردم بیشتر می‌شود.

بهداد تصریح کرد: انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیبهای ورزشی ایران سعی می‌کند به افرادی که در این رشته تمایل دارند آموزش لازم رابدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز