خبرگزاری کار ایران

دغدغه هلال احمر در تامین نیروی انسانی متعهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۳۹

تامین نیروی انسانی متعهد و آموزش دیده یکی از دغدغه‌های جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود که حل این موضوع نیازمند بررسی ساختار کلی جمعیت در تمامی واحد‌ها و شعبات سراسر کشور است.

ایلنا: رئیس جمعیت هلال احمر با مناسب ارزیابی کردن برنامه‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف جمعیت، گفت: امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور با در نظر گرفتن منابع و بودجه مناسب، شاهد ساختار مناسب، پویا و توسعه یافته‌تر در بدنه جمعیت هلال احمر باشیم.

به گزارش ایلنا، محمد فرهادی در اولین روز از ششمین گردهمایی علمی کاربردی خزانه داران و عاملین ذیحساب جمعیت هلال احمر که به میزبانی سازمان امداد و نجات برگزار شده است، افزود: به طور حتم حوزه خزانه داری یکی از پر اهمیت‌ترین و پر فعالیت‌ترین واحدهای جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود که در ماده ۱۴ اساسنامه جمعیت شرح وظایف آن به خوبی مشخص شده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن سطح فعالیت‌ها و به خدمت گرفتن تجهیزات در جمعیت، افزود: خوشبختانه در حال حاضر جمعیت ایران یکی از توسعه یافته‌ترین و بر‌ترین جمعیت‌های جهان محسوب می‌شود و این موضوع تا جایی رشد پیدا کرده که خیلی از جمعیت‌های منطقه خواستار ارائه آموزش‌ها در زمینه‌های مختلف از سوی هلال احمر ایران شده‌اند.

برنامه ریزی ویژه برای کاهش وابستگی اعتباری

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیتهای مناسبی که در سالهای قبل در جمعیت انجام شده است، گفت: در حال حاضر با وجود فعالیتهای ارزنده صورت گرفته، نیاز به بازنگری و پیاده کردن یک سری از برنامه‌های جدید ضروری به نظر می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: اما این بازنگری و در نظر گرفتن برنامه‌های جدید نیازمند در نظر گرفتن منابع و بودجه مناسب است که باید طوری به مرحله عمل برسد که وابستگی اعتباری تا حدود زیادی کم شود و جمعیت تا حد امکان از بودجه مستقل بهره ببرد.

فرهادی افزود: البته با داشتن پاره‌ای از زیرساخت‌ها این موضوع به خوبی قابل دست یافتن است و ما باید با برنامه ریزی مناسب از تمام سرمایه‌هایی که در سطح کشور داریم، مناسب‌ترین زمینه درآمد زایی را ایجاد کنیم.

تامین نیروی انسانی متعهد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جمعیت است

رئیس جمعیت هلال احمر ایران به تامین نیروی انسانی به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جمعیت اشاره کرد و گفت: تامین نیروی انسانی متعهد و آموزش دیده یکی از دغدغه‌های جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود که حل این موضوع نیازمند بررسی ساختار کلی جمعیت در تمامی واحد‌ها و شعبات سراسر کشور است، تا میزان نیروی مورد نیاز به طور دقیق مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز