خبرگزاری کار ایران

همزمان با برپایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث؛

تولیدکنندگان داخلی و خارجی تجهیزات پزشکی گردهم می‌آیند

کد خبر : ۱۴۰۰۸۹

در نمایشگاه هفدهم ایران هلث، کالاهای جدیدی در عرصه صنعت پزشکی عرضه می‌شود. همچنین جشنواره فناوری سلامت که در نمایشگاه شانزدهم به عنوان یک حرکت آغاز شد در نمایشگاه سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

ایلنا: بزرگ‌ترین تولیدکنندگان داخل و خارج کشور در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلثکه ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۳ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، گردهم می‌آیند.

به گزارش ایلنا، " قاسم آب خضر "، رییس ستاد برگزاری نمایشگاه هفدهم ایران هلثبا اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در منطقه بعد از نمایشگاه عرب هلثبه شمار می‌رود، واردکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات فوق به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه، علاوه بر ارایه آخرین دستاورد‌ها به عنوان یک نمایشگاه بین المللی در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، ارتقای توانمندی‌های خارجی و تولیدات داخلی از طریق عرضه محصولات مختلف در این حوزه است.

آب خضر ابراز امیداواری کرد، برپایی این نمایشگاه که با حضور بخش صنعت، دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و… برگزار می‌شود، بتواند، گامی در جهت خودکفایی هرچه بیشتر تولیدات داخلی بردارد.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش حداقل ۲۵ درصدی شرکت کنندگان در نمایشگاه هفدهم ایران هلثافزود: در این نمایشگاه در دو حوزه سلامت الکترونیک(E - Health) و توریسم درمانی برای اولین بار شرکت‌هایی حضور خواهند داشت.

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه هفدهم ایران هلثتصریح کرد: در نمایشگاه هفدهم ایران هلث، کالاهای جدیدی در عرصه صنعت پزشکی عرضه می‌شود. همچنین جشنواره فناوری سلامت که در نمایشگاه شانزدهم به عنوان یک حرکت آغاز شد در نمایشگاه سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی از برپایی برنامه‌های جانبی که به صورت همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات مختلف در حوزه‌های گوناگون در حاشیه این نمایشگاه، برگزار می‌شود، خبر داد.

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه هفدهم ایران هلثیادآور شد: قرار است، دو کنفرانس در زمینه‌های مهندسی پزشکی و سلامت الکترونیک و توانبخشی همزمان با برپایی این نمایشگاه برگزار شود.

وی از تقدیر از برترین‌های هر حوزه شامل تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، همزمان با برپایی هفدهمین نمایشگاه ایران هلثبه عنوان اقدام جدید دیگری نام برد که امسال قرار است، برای اولین بار با حضور هیات‌های داوری اجرا شود.

آب خضر اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلثبا پیشنهاد شرکت صنعت سلامت به صورت یک شورای سیاست گذاری با همکاری اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری سه انجمن و دو اتحادیه از قبیل انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن صنفی مهندسی پزشکی و انجمن متخصصین مهندسی پزشکی و اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی و نیز اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی برپا می‌شود.

وی از تمام تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی نیز مصرف کنندگان این حوزه شامل مسئولان مراکز درمانی، پزشکان، پرستاران، دانشگاهیان به ویژه دانشگاه‌های صنعتی و پزشکی(صنایع مهندسی پزشکی) و به طور کلی تمامی دست اندرکاران حوزه درمان درخواست کرد تا با حضور در این نمایشگاه در جهت هر چه پر بار‌تر شدن آن مشارکت کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند، به نشانیwww. iranhealthexhibition. orgمراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز