خبرگزاری کار ایران

تعویض مفصل زانو برای افراد بالای ۶۰ سال بیشتر انجام می‌شود

کد خبر : ۱۳۹۸۶۶

در سال گذشته در مقاطعی با کمبود تجهیزات ارتوپدی روبرو بودیم اما اکنون همکاری و هماهنگی مناسبی به وجود آمده است و بخش بزرگی از مشکلات ما از میان برداشته شده است.

ایلنا: یک فوق تخصص جراحی زانو گفت: موارد پیشرفته آرتروز یا روماتیسم مزمن بیشتر به تعویض مفصل احتیاج پیدا می‌کنند.

به گزارش ایلنا؛ حسین بهداد درباره کیفیت مفاصل مصنوعی مورد استفاده توسط جراحان ایرانی گفت: نوع ایرانی مفاصل مصنوعی زانو موجود نیست. البته این مفاصل مصنوعی با بهترین کیفیت به ایران وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه علم جراحی زانو از این نظر در کشور ما بسیار بروز است، افزود: بهترین ملزومات مورد نیاز وارد کشور می‌شود. علاوه بر این پزشکان مجرب خارجی برای سخنرانی در ایران حضور می‌یابند و پزشکان ما نیز به محافل علمی دنیا می‌روند و آموزش‌های خوبی دریافت می‌کنند.

بهداد درباره کاندیداهای انجام تعویض مفصل زانو گفت: موارد پیشرفته آرتروز یا روماتیسم مزمن بیشتر به تعویض مفصل احتیاج پیدا می‌کنند. البته انجام تعویض مفصل زانو برای افراد بالای ۶۰ سال بیشتر انجام می‌شود.

رئیس سومین کنگره دوسالانه انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی ایران بااشاره به اینکه بر آمار انجام جراحی‌های زانو در سالهای اخیر افزوده شده است، گفت: در سال گذشته در مقاطعی با کمبود تجهیزات ارتوپدی روبرو بودیم اما اکنون همکاری و هماهنگی مناسبی به وجود آمده است و بخش بزرگی از مشکلات ما از میان برداشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز