خبرگزاری کار ایران

طرح جهادی خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد استان تهران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۷۵۹

طرح جهادی خدمت‌رسانی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در کلینیک دانش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد. 

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در راستای اجرای نیت واقف خیر اندیش با هدف تامین نیازهای درمانی زنان سرپرست خانوار و کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح جهادی «مرحومه دانش» در کلینیک موقوفه دانش، متعلق به وزارت بهداشت امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، مدیر کلینیک دانش و با همکاری شرکت برکت تل وابسته به ستاد اجرایی فرمان خمینی امام (ره) و بنیاد احسان، آغاز شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران درباره این طرح به وبدا گفت: بر اساس تفاهمی که با وزارت بهداشت صورت گرفته است، در فاز اول هر ماه ۶۰ تن از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد برای دریافت رایگان خدمات دندانپزشکی، بینایی‌سنجی و سایر خدمات پزشکی به کلینیک دانش مراجعه خواهند کرد. 

سید ابوالفضل پرپنجی با بیان این که مددجویان کمیته امداد طی دو روز در هر ماه می‌توانند برای دریافت خدمات پزشکی به کلینیک دانش مراجعه کنند، افزود: حدود ۶۰ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران هستند که به تدریج از خدمات درمانی رایگان در کلینیک دانش بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز