خبرگزاری کار ایران

تلاش مجلس برای وصول مطالبات بیمه‌ای تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۰۲

اگر مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر در کشور وصول شود در ارتقای خدمات درمانی و بیمه‌ای مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان و کاهش دغدغه‌های آن‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

ایلنا: نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: وصول مطالبات بیمه‌ای نقش اساسی در انجام تعهدات سازمان تأمین‌اجتماعی دارد و نمایندگان مجلس در وصول مطالبات این سازمان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، رجب رحمانی افزود: اگر مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر در کشور وصول شود در ارتقای خدمات درمانی و بیمه‌ای مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان و کاهش دغدغه‌های آن‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: ‌ مسئولین باید مشکلات مجموعه خود را به نمایندگان مجلس منتقل‌ کنند تا آن‌ها نیز با آگاهی از مسائل و کمبود‌ها برای رفع موانع ‌‌نهایت سعی خود را به کار ببندند.

علی محمدی مدیر درمان تأمین‌اجتماعی زنجان نیز با اشاره به توسعه بیمارستان تاکستان گفت: به منظور رفاه بیمه‌شدگان و بیماران ۸ تخت جراحی در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: همچنین در سال‌جاری ۵ نیروی متخصص در رشته‌های جراحی مغز و اعصاب، بیهوشی، قلب، زنان و زایمان و جراحی عمومی جذب شده است که بیمه‌شدگان می‌توانند از خدمات درمانی آن‌ها استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز