خبرگزاری کار ایران

اورژانس تهران خبر داد؛

استقرار ۱۳ دستگاه آمبولانس و ۳۰ پزشک برای پوشش امدادی شهرآورد پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۱۸

از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۷ دی ماه سال جاری اکیپ‌های امدادی در استودیوم آزادی مستقر خواهند شد.

ایلنا: اورژانس تهران از آماده باش و استقرار ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۲ اتوبوس آمبولانس، یک موتور آمبولانس و ۳۰ پزشک برای پوشش امدادی هفتادوهشتمین شهرآورد پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تمهیدات این مرکز برای پوشش امدادی شهرآورد را در روز جمعه ۲۷ دیماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران را تشریح کرد.

حسن عباسی گفت: از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۷ دی ماه سال جاری اکیپ‌های امدادی در استودیوم آزادی مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه دو دستگاه خودروی فرماندهی و ۳۰ نفر پزشک و تکنیسین وظیفه پوشش امدادی این شهرآورد را بر عهده دارند، گفت: همچنین با توجه به ازدحام جمعیت در استادیوم، یک دستگاه موتور آمبولانس برای پاسخ حداکثری به حوادثاحتمالی در استادیوم مستقر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه همچنین یک دستگاه آمبولانس از شب قبل مسابقه در پارک «خرگوش دره» مستقر خواهد شد، گفت: این استقرار به دلیل پوشش حوادثاحتمالی تماشاچیانی است که زود‌تر از زمان برگزاری مسابقه، از شهرستان‌های مختلف به تهران مراجعه می‌کنند.

به گفته عباسی، تکنیسین‌های اورژانس از ساعت ۱۰ صبح جمعه تا پایان مسابقه در استادیوم و مسیرهای منتهی به آن مستقر خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز