خبرگزاری کار ایران

همایش برنامه‌های کنترل دخانیات برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۴

هدف از برگزاری همایش برنامه‌های کنترل دخانیات، بررسی اطلاعات به دست آمده و همچنین نقاط قوت و ضعف بعد از یک دهه عضویت جمهوری اسلامی ایران در معاهده کنترل جهانی دخانیات است.

ایلنا: همایش یک روزه برنامه‌های کنترل دخانیات، توسط فرهنگستان علوم پزشکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جلسه هم اندیشی با عنوان «برنامه‌های کنترل دخانیات یک دهه پس از معاهده جهانی(نقاط قوت، فرصت‌ها، تهدید‌ها)»، با حضور رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، وزیر بهداشت، معاونین بهداشتی، مسئولان مرتبط با حوزه دخانیات و سلامت، دبیرخانه ستاد کنترل دخانیات وزارت بهداشت و تمامی مراکز تحقیقاتی مرتبط با حوزه سلامت، شهرداری تهران و سازمان صدا و سیما، در محل فرهنگستان علوم پزشکی برگزار می‌شود.

غلامرضا حیدری رئیس مرکز تحقیقات و پیشگیری و کنترل دخانیات و دبیر اجرایی این همایش، گفت: هدف از برگزاری این همایش، بررسی اطلاعات به دست آمده و همچنین نقاط قوت و ضعف بعد از یک دهه عضویت جمهوری اسلامی ایران در معاهده کنترل جهانی دخانیات است و روند پیشرفت در جهت کنترل در حوزه دخانیات و راهکارهای موثر، مورد بحثو بررسی قرار خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، این همایش از ساعت ۸ الی ۱۲ روز سوم بهمن ماه امسال در محل فرهنگستان علوم پزشکی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز