خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید خبر داد:

ارائه کارت مترو رایگان به جامعه ایثارگری

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۳

مقام معظم رهبری به من تاکید داشتند که دیدار با خانواده شهدا را آغاز کنید، به ویژه در شهرستان‌ها آن را ادامه دهید و حتما هم تبلیغاتی کنید تا این فرهنگ زنده بماند و ما هم این دیدارها را با همراهی رئیس جمهور آغاز کردیم.

ایلنا: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از همکاری میان بنیاد شهید و شرکت بهره‌برداری مترو خبر داد و گفت: بنا شده است که در قدم اول به والدین و همسران شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد کارت رایگان تردد با مترو تعلق بگیرد و برای آن‌ها جایگاهی مناسب وضعیتشان در مترو در نظرگرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز یکشنبه(۱۵دی ماه) در نشستی که میان خبرنگاران و حجت الاسلام محمد علی شهیدی، رئیس بنیاد شهید برگزار شد، وی با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی از همکاری میان بنیاد شهید و شرکت بهره برداری مترو خبر داد و گفت: بنا شده است که در قدم اول به والدین و همسران شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد، کارت رایگان تردد با مترو تعلق بگیرد و برای آن‌ها جایگاهی مناسب وضعیتشان در مترو در نظر گرفته شود.

وی افزود: در قدم بعد نیز این امکان در اختیار دیگر جانبازان، تشکل‌های حوزه بنیاد شهید و نخبگان جامعهٔ ایثارگری قرار خواهد گرفت. در مجموع ۶۰۰۰ کارت برای جانبازان و خانواده شهدا و ۲۰۰۰ کارت برای تشکل‌ها صادر خواهد شد.

شهیدی با بیان این مساله که جامعهٔ ایثارگر ی ۳ میلیون جمعیت دارد گفت: این ۳ میلیون جزئی از ۶۰ میلیون جامعه ایران هستند و مشکلات آن‌ها مشکلات کل جامعه است و اصحاب رسانه نیز باید با شفاف سازی و به دور از سیاسی کردن بنیاد شهید دین خود را به این عزیزان ادا کنند.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد دیدار با خانواده شهدا گفت: مقام معظم رهبری به من تاکید داشتند که دیدار‌ها را آغاز کنید، به ویژه در شهرستان‌ها آن را ادامه دهید و حتما هم تبلیغاتی کنید تا این فرهنگ زنده بماند و ما هم این دیدارها را با همراهی رئیس جمهور آغاز کردیم.

شهیدی همچنین در مورد توقف طرح ساماندهی قبور شهدا اظهار داشت: این طرح از سیاست‌های قبلی بنیاد شهید بوده است که در دستور کار ما نیز قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز