خبرگزاری کار ایران

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد:

استمرار و افزایش تعاملات در جهت آسان سازی پرداخت تسهیلات بانک ملی به نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۱۳

مدیرعامل بانک ملی ایران با استقبال از افزایش همکاری در اعطای تسهیلات جهت توانمندسازی نیازمندان و محرومان با محوریت اشتغال اعلام آمادگی کرد.

ایلنا: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با مدیر عامل بانک ملی ایران بر استمرار و افزایش تعاملات در جهت آسان سازی، تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، " حسین انواری " در دیدار با مدیر عامل بانک ملی ایران که در راستای تسهیل و تسریع در جذب تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی از محل سهم اختصاص داده شده، صورت گرفت، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بانک ملی ایران در اعطای سهم تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان معرفی شده از سوی این نهاد طی چند سال اخیر، تقاضا و تاکید بر استمرار و افزایش تعاملات در جهت آسان سازی در پرداخت تسهیلات به مددجویان کرد.

همتی، مدیرعامل بانک ملی ایران با استقبال از افزایش همکاری در اعطای تسهیلات جهت توانمندسازی نیازمندان و محرومان با محوریت اشتغال اعلام آمادگی کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه همکاری طرفین در مورد اعطاء تسهیلات همانند سنوات گذشته تنظیم و مبادله شود و تاکید به مدیریت شعب تابعه بانک ملی در استان‌ها نسبت به پرداخت سقف قانونی و مصوب در سال ۱۳۹۲(خوداشتغالی، مشاغل خانگی) و از طرف دفتر مرکزی بانک صورت گیرد.

تاکید به مدیریت شعب بانک در استان‌ها به منظور لحاظ کردن اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نسبت به سایر فعالیتهایی که از منابع قرض الحسنه برای آن‌ها تعیین سهم شده به استناد بند ۱ از شصت و دومین مصوبات جلسه شورای عالی اشتغال از دیگر مصوبات این نشست عنوان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز