خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به ایلنا خبر داد؛

پایان عملیات امداد و نجات در بستک / ایجاد کمپ اضطراری برای سکونت زلزله زده گان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۶

عملیات امداد و نجات ساعت ۱۱ صبح به پایان رسیده و عملیات اسکان اضطراری آغاز شده است. در همین راستا در ۴ مدرسه و ۶ نقطه کمپ‌های اقامت موقت برپا شده است که اگر اهالی این منطقه نگران پس لرزه‌های زلزله مذکور هستند می‌توانند امشب در این محل ها اتراق کنند.

ایلنا: معاون وزیرکشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشورآخرین وضعیت زلزله بستک را تشریح کرد.

" حسن قدمی " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به مناطق زلزله زده بستک در استان هرمزگان اظهار داشت: زلزله ۵/۵ ریشتری ساعت ۶ صبح امروز در شهر بستک استان هرمزگان یک کشته و بیش از ۲۱ نفر مجروج به جای گذاشته است که حال ۳ نفر از مصدومان مساعد نیست.

وی ادامه داد: عملیات امداد و نجات ساعت ۱۱ صبح به پایان رسیده و عملیات اسکان اضطراری آغاز شده است. در همین راستا در ۴ مدرسه و ۶ نقطه کمپ‌های اقامت موقت برپا شده است که اگر اهالی این منطقه نگران پس لرزه‌های زلزله مذکور هستند می‌توانند امشب در این محل ها اتراق کنند.

به گفته قدمی عمده خسارت زلزله مربوط به خود شهر بستک و بافت فرسوده آن بوده و میزان خسارت بین ۱۰ تا ۵۰ درصد براورد شده است.

معاون وزیر کشور همچنین از برآورد خسارت از سوی بنیاد مسکن برای اتخاذ تدابیر لازم جهت کمک به زلزله زدگان و بازسازی واحدهای تخریب شده خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز