خبرگزاری کار ایران

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور:

خیرین کشورمان باید به صورت ملی فکر کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۶۱

خیرین کشورمان باید به صورت ملی فکر کنند و تنها منطقه خود را نبینند و بدانند که مناطقی از کشور هستند که شدیدا نیاز به کمک دارند.

ایلنا: رییس دانشگاه علو م پزشکی یاسوج به همراه معاونین این دانشگاه با سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت، در این دیدار دکتر چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن طرح مشکلات بهداشتی و درمانی در این استان گفت: طرح‌های خوبی حول محور سلامت در استان کهکیلویه و بویر احمد اجرا شده و اجرای این طرح‌ها نیز جای تقدیرو تشکر دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: متاسفانه در حال حاضر بیماران و همراهان آن‌ها در استان با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

وی اضافه کرد: کمبود‌ها و نیازهای فراوانی در منطقه وجود دارد و با کار کار‌شناسی و دسته بندی این مشکلات و انعکاس آن‌ها به مراکز دولتی و غیر دولتی تقاضای کمک کرده‌ایم.

وی ادامه داد: انتظارات به حق مردم و مسوولین ادارات ما را در این موضوع رنج می‌دهد لذا تقاضای کمکهای خیرین در رفع آلام بیماران را داریم.

در ادامه این دیدار سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت ضمن خوش آمدگویی به رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و هییت همراه گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان در همه جا وجود دارد و همه باید برای حل این مشکلات بکوشیم.

مشاور وزیر بهداشت خطاب به دکتر چمن گفت: به نوبه خودم از تلاش و جدیت شما در رفع مشکلات استان خصوصا نیازمندان تشکر می‌کنم.

نیری در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: بخشندگی در وجود همه مردم ایران اسلامی موج می‌زند و خیرین سلامت در تلاش هستند تا مشکلات موجود را رفع کنند ولی برخی مواقع این امکان فراهم نیست و ما توان خیلی از کار‌ها را نداریم و گرنه این کار‌ها در صورت توانایی قابل انجام بود.

نیری تاکید کرد: خیرین کشورمان باید به صورت ملی فکر کنند و تنها منطقه خود را نبینند و بدانند که مناطقی از کشور هستند که شدیدا نیاز به کمک دارند.

نیری تصریح کرد: در برخی از نقاط کشور بیمارانی هستند که به لحاظ این کمبود‌ها دچار مشکل می‌شوند.

نیری ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که از خیرین در شهر‌ها گرفته تا مردم عزیز کاستی‌ها و نیازمندیهای درمان هموطنانمان خصوصا در مناطق محروم و کم برخوردار را مرتفع کنیم.

در این نشست مقرر شد تیم کار‌شناسی با تحقیق دقیق، مشکلات استان کهکیلویه و بویر احمد را دسته بندی و در رفع این مشکلات با همت خیرین تلاش کنند، همچنین مقرر شد همایش تجلیل از خیرین با حضور خیرین تهرانی در استان برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز