خبرگزاری کار ایران

سرانه مصرف لوازم آرایشی بیش از مقدار لوازم بهداشتی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۹۰

بر اساس آمار‌ها، مصرف سرانه لوازم آرایشی در کشور بیش از لوازم بهداشتی است در حالی که در کشور‌های پیشرفته مردم بیشتر به سلامت پوست توجه می‌کنند تا به زیبایی و به همین دلیل از آرایش‌های ملایم استفاده می‌کنند.

ایلنا: طبق آمار‌ها مشخص شده است که علاوه بر اینکه ایران در خاورمیانه دومین رتبه مصرف لوارم آرایش و در دنیا هفتمین رتبه را دارد، مصرف سرانه لوازم آرایشی در کشور نیز بیش از لوازم بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " حسین حاج حسینی " امروز(۵ دی ماه) در نشست خبری نخستین نمایشگاه تخصصی سلامت، بهداشت و زیبایی، با بیان اینکه سن استفاده از لوازم آرایش هم‌اکنون در کشور ما به ۱۳ تا ۱۵ سال کاهش یافته است که پیام خوبی نیست، اظهار کرد: ‌ ایران در خاورمیانه دومین رتبه مصرف لوارم آرایش و در دنیا هفتمین رتبه را به خود اختصاص داده است. دختران نوجوان در سنین کم از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند این کار سبب بروز زود هنگام مشکلات پوستی و زیبایی در آنها می‌شود در نتیجه شاهد روی آوردن بیش از اندازه آنها به عمل‌های جراحی زیبایی هستیم.

وی افزود: بر اساس آمار‌ها، مصرف سرانه لوازم آرایشی در کشور بیش از لوازم بهداشتی است در حالی که در کشور‌های پیشرفته مردم بیشتر به سلامت پوست توجه می‌کنند تا به زیبایی و به همین دلیل از آرایش‌های ملایم استفاده می‌کنند.

مسئول برگزارکننده نخستین نمایشگاه تخصصی سلامت، بهداشت و زیبایی، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی کالاهای استاندارد، ایمن، سالم و دارای مجوز از وزارت بهداشت، تعامل بخش خصوصی و دولتی و ایجاد برنامه‌های فرهنگی به منظور کاهش سرانهٔ مصرف لوازم آرایش برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز