خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی خبر داد؛

ایجاد مدارس پرستاری در بیمارستان‌های دارای امکانات آموزش

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۹۹

مدارس پرستاری با هدف ارتقای دانش و تجربیات پرستاران ایجاد می‌شود / کمبود پزشک متخصص در استان‌ها، با مصوبه مجلس شورای اسلامی و اختصاص ۳۰ درصد ظرفیت پذیرش دانشگاههای علوم پزشکی به افراد بومی و الزام خدمت در محل تحصیل به مدت ۱۲ سال، این مشکل برطرف شود.

ایلنا: در نشست معاون آموزشی وزارت بهداشت با استاندار سمنان وضعیت خدمات بهداشتی درمانی در این استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، " سید امیر محسن ضیایی " درحاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی سمنان در نشستی با مهندس وکیلی استاندار سمنان با بیان اینکه ۴۱۰ هزار نفر در این وزارتخانه فعالیت می‌کنند، گفت: هدف افزایش ارائه خدمات کیفی به مردم است.

وی از طرح ایجاد مدارس پرستاری در بیمارستانهای دارای امکانات آموزشی خبر داد و گفت: این مدارس با هدف ارتقای دانش و تجربیات پرستاران ایجاد می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص طرحهای وزارت بهداشت برای رفع مشکل کمبود پزشک متخصص در استان‌ها ابراز امیدواری کرد: با مصوبه مجلس شورای اسلامی و اختصاص ۳۰ درصد ظرفیت پذیرش دانشگاههای علوم پزشکی به افراد بومی و الزام خدمت در محل تحصیل به مدت ۱۲ سال، این مشکل برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز