خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره):

تغییرات اندک آماری مددجویان مستمری بگیر کمیته امداد تابع شرایط اقتصادی جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۱۴

اکنون حدود یک میلیون و هفتصد هزار خانوار با جمعیت بیش از ۴ میلیون نفر، مددجوی دائم و مستمری بگیر این نهاد هستند / حدود ۳ میلیون نفری مراجعین غیر مستمر این نهاد که به صورت موردی و بر حسب نیاز و مراجعه، خدمات درخواستی خود را دریافت می‌کنند.

ایلنا: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به انتشار برخی اخبار مبتنی بر تناقض آمار مددجویان حقوق بگیر کمیته امداد، اظهار کرد: بدیهی است با توجه به شناور بودن آمار افراد مورد حمایت دائم و موردی به واسطه شرایط اقتصادی جامعه و نیز انجام تحقیقات مستمر می‌دانی از وضعیت مددجویان، این ارقام ممکن است با تغییراتی البته در مقیاس نه چندان زیاد روبرو شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، علی محمد ذوالفقاری با بیان اینکه اکنون حدود یک میلیون و هفتصد هزار خانوار با جمعیت بیش از ۴ میلیون نفر، مددجوی دائم و مستمری بگیر این نهاد هستند، گفت: علاوه بر این تعداد تا سقف ۵۰۰ هزار نفر نیز به صورت تک یا چند خدمتی و زمان دار از خدمات امداد بهره‌مند شده‌اند.

وی همچنین به جمعیت حدود ۳ میلیون نفری مراجعین غیر مستمر این نهاد که به صورت موردی و بر حسب نیاز و مراجعه، خدمات درخواستی خود را دریافت می‌کنند هم اشاره کرد.

این در حالی است که چندی پیش محمود ملکوتی خواه، رئیس اداره بودجه امور تولیدی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از تناقض آمار مددجویان حقوق بگیر کمیته امداد گفت و افزود: به گفته خودشان حدود ۱۱ میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند و بر اساس آمارهای دیگری حدود ۴ الی ۵ میلیون نفر است، بنابراین باید رقم دقیق این افراد و این اختلاف نظر‌ها مشخص شود بعد در مورد بار مالی سبدهای کالای دولت برای این افراد صحبت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز