خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید به ایلنا خبر داد؛

تدوین برنامه برای سالخوردگی ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۸۳

مهم‌ترین مسئله‌ای که در حال حاضر خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران با آن روبرو هستند مسائل درمانی است. از همین رو اقدامات خود را در همین راستا از استان‌ها شروع کرده‌ایم / خانواده شهدا که نیاز به درمان داشته باشند در صورت لزوم به تهران منتقل می‌شوند.

ایلنا: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: با توجه به افزایش سن در ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، برای تسهیل در روند خدمت رسانی به آنان، تدوین برنامه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام " سیدمحمدعلی شهیدی " در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه برای خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان سالخورده برنامه‌ریزی خواهیم کرد اظهار داشت: خانواده شهدا که نیاز به درمان داشته باشند در صورت لزوم به تهران منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سن جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا در حال بالا رفتن است اظهار داشت: ما باید برای این مسأله برنامه ریزی کنیم شاید هنوز برنامه مدونی ریخته نشده است، اما ۱۰۰ درصد برای این عزیزان و به ویژه خانواده شهدا که پای به سن برنامه‌هایی خواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر برنامه‌های مختلف فرهنگی برای آن‌ها در نظر گرفتیم و کمترین کار این است که با آن‌ها دیدار داشته باشیم زیرا ممکن است در این سنین مشکلات معیشتی داشته باشند و بتوانیم به این مشکلات رسیدگی کنیم.

شهیدی همچنی از تدوین برنامه‌ای برای جمع آوری و انتشار خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که در حال حاضر خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران با آن روبرو هستند مسائل درمانی است. از همین رو اقدامات خود را در همین راستا از استان‌ها شروع کرده‌ایم، به این صورت که اگر پزشکان متخصص ما نتوانند آن‌ها را در استان خودشان درمان کنند آن‌ها را به تهران منتقل و تحت مداوا قرار می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز