خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی وزیر بهداشت:

تمام دانشجویان با ۲ هزار تومان زیر پوشش بیمه پایه سلامت قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۱

۵۰ درصد از حق السهم این بیمه را مشابه صندوق بیمه ایرانیان دولت می‌پردازد، ۳۵ درصد حق السهم به دانشجویان تخفیف داده می‌شود و فقط ۱۵ درصد از حق السهم(معادل ۲ هزار تومان) توسط دانشجو پرداخت خواهد شد.

ایلنا: معاون دانشجویی وزیر بهداشت گفت: طی تفاهمنامه‌ای با سازمان بیمه سلامت ایرانیان تمام دانشجویان با پرداخت ماهانه ۲ هزار تومان تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت بهداشت، محمد حسین آیتی، با اعلام این خبر گفت: با تفاهمنامه سه جانبه‌ای که پنجشنبه بین معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت، سازمان بیمه سلامت ایرانیان و مسئولان وزارت علوم در محل سازمان بیمه سلامت ایرانیان و با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این سازمان منعقد شد، تمام دانشجویان کشور از بیمه پایه سلامت(بیمه خدمات درمانی) برخوردار می‌شوند.

آیتی افزود: ۵۰ درصد از حق السهم این بیمه را مشابه صندوق بیمه ایرانیان دولت می‌پردازد، ۳۵ درصد حق السهم به دانشجویان تخفیف داده می‌شود و فقط ۱۵ درصد از حق السهم(معادل ۲ هزار تومان) توسط دانشجو پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۶ درصد از جمعیت کشور از هیچ بیمه‌ای برخوردار نیستند و پیش بینی می‌شود ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت دانشجویان کشور نیز هیچگونه بیمه‌ای نداشته باشند.

آیتی گفت: هم اکنون ۱۲ هزار دانشجوی پزشکی و ۵ هزار دانشجوی غیرپزشکی تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز