خبرگزاری کار ایران

شورای بین المللی پرستاری اعلام کرد؛

فراخوان مقاله با موضوع شهروند جهانی، پرستار چهانی

کد خبر : ۱۲۵۲۹۴

راهنمای ارسال خلاصه برنامه علمی و جزئیات موضوع در وب سایت شورای بین المللی پرستاری به نشانی www. icn۲۰۱۵. com آمده است. آخرین فرصت ارسال خلاصه مقالات نیز ۴ اکتبر ۲۰۱۴ است.

ایلنا: شورای بین المللی پرستاران(ICN) فراخوان ارائه چکیده مقالات برای کنفرانس خود را با موضوع شهروند جهانی، پرستاری جهانی اعلام کرد، این کنفرانس ۱۹تا ۲۳ ژوئن ۲۰۱۵ در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، راهنمای ارسال خلاصه برنامه علمی و جزئیات موضوع در وب سایت شورای بین المللی پرستاری به نشانیwww. icn۲۰۱۵. comآمده است. آخرین فرصت ارسال خلاصه مقالات نیز ۴ اکتبر ۲۰۱۴ است.

در این کنفرانس با تأکید بر واقعیتهای حرفه پرستاری در سراسر جهان و تأکید بر اهمیت توافق بین فرهنگی و تعاون، سخنرانان و مهمانان برجسته خارجی در نشست‌های عمومی بر موضوع‌های مهمی تمرکز می‌کنند که به سود جامعه پرستاری و پرستار است.

جودیت شامیان رئیس ICN گفت: من تمام پرستاران جهان را که علاقه‌مند به تبادل تجربیات و دانش خود هستند تشویق می‌کنم تا در این کنفرانس حضور یابند و مقاله‌ای در موضوع مربوطه ارائه کنند. تبادلات علمی و فرهنگی در این نشست‌های بین المللی به ما کمک می‌کند تا به طور حرفه‌ای کاملاً پیشرفت داشته باشیم.

برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و تخصص خود می‌توانید با ارسال مقاله برای یک جلسه همزمان، سمپوزیوم یا پوستر که نحوه ارسال چکیده آن در سایتwww. icn۲۰۱۵. comارائه شده است اقدام کنید. سیستم آنلاین ارسال خلاصه مقالات ازتاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۴ باز خواهد بود.

همچنین شورای نمایندگان ملی – بالا‌ترین مرجع تصمیم گیری ICN - از۱۷-۱۹ ژوئن درست قبل از کنفرانس، در سئول تشکیل جلسه می‌دهد. برای دریافت آخرین اطلاعات و برنامه‌های کنفرانس به سایتwww. icn۲۰۱۵. comمراجعه کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز