خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه علمی آموزشی بین المللی ایمپلنتولوژی:

ایمپلنت باید درمان آخر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۸۵

اگربا رعایت بهداشت دندان‌ها را حفظ کنیم باعثمی‌شود افراد کمتری برای انجام ایمپلت مراجعه کنند که البته این نیاز به فرهنگ سازی و آموزش دارد.

ایلنا: رئیس گروه علمی آموزشی بین المللی ایمپلنتولوژی در ایران با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت برای پیشگیری از انجام ایمپلنت گفت: اگرچه ایمپلنت در ایران پیشرفت خوبی داشته است اما باید به عنوان درمان آخر مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ پروفسور اصغر میرعمادی در نخستین نشست خبری انجمن ایمپلنتولوژی در ایران گفت: ایمپلنت باید درمان آخر باشد اما از آنجایی که همه چیز روال خاص خود را ندارد و آموزش‌ها به اندازه کافی نیست مردم به دنبال درمان آخر می‌روند.

وی با تاکید بر اینکه باید با رعایت بهداشت از نیاز به ایمپلنت پیشگیری کنیم، افزود: اگر با رعایت بهداشت دندان‌ها را حفظ کنیم باعثمی‌شود افراد کمتری برای انجام ایمپلت مراجعه کنند که البته این نیاز به فرهنگ سازی و آموزش دارد.

میرعمادی بااشاره به سومین کنگره خاورمیانه‌ای ITI تصریح کرد: ‌ گروه علمی آموزشی ITI که سومین کنگره خاورمیانه‌ای ITI را با همکاری انجمن ایمپلنتولوژی برگزار می‌کند در سال ۱۹۸۰ با شرکت ۱۲ نفر از محققان رشته‌های مختلف دندانپزشکی در سوئیس تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: ‌انجمن در حال حاضر با بیش از ۱۵ هزار عضو در بیش از ۶۰ کشور جهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های علمی ایمپلنتولوژی جهان به فعالیت‌های علمی بین‌المللی در راستای توسعه آموزش و سرمایه‌گذاری پژوهشی می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز